92 Reacties

8 dagen geleden

Hoi allemaal! Ik ben 32 jaar en ben rond 21 juni uitgerekend van de tweede. We hebben een zoontje, die in november 3 jaar wordt. Super spannend deze weken, kijken uit naar de eerste echo 🥰

8 dagen geleden

Zoontje van net 3 jaar; sinds een weekje weten wij dat wij zwanger zijn na een fertiliteit traject. We kwamen er achter op m’n zoontjes verjaardag. Heb een miskraam gehad, en was toen uitgerekend in okt, en nu dus zwanger geraakt in okt 😜

8 dagen geleden

Hee! Ik ben 25 jaar. Ons zoontje is nu 2,5 jaar. Ik ben nu 5 weken zwanger.🥰 Zoo blij!, het heeft sws wel een half jaar geduurd. Voor ons gevoel duurde het mega lang🙈 Rond 17 Juni uitgerekend.💖🩵

7 dagen geleden

Hoi ik ben 26 en heb een zoontje van 20Maandan. Volgens berekening nu 24Juni uitgerekend 🥰

7 dagen geleden

Reactie op Tantetruus1992

Zoontje van net 3 jaar; sinds een weekje weten wij dat wij zwanger zijn na ...
Wij ook een miskraam in April en nu weer zwanger. Toevallig zeiden we dit gister precies zo tegen elkaar. Ik hoop voor jullie dat alles goed gaat 😘

7 dagen geleden

Reactie op dagmarr98

Wij ook een miskraam in April en nu weer zwanger. Toevallig zeiden we dit g ...
Bijzonder! Hoop ik ook voor jullie! 🙏

6 dagen geleden

Reactie op BabyZw

Hee! Ik ben 25 jaar. Ons zoontje is nu 2,5 jaar. Ik ben nu 5 weken zwanger. ...
Bij ons duurde het maar vier maanden en leek ook eeuwig te duren. Maar nu ik zwanger ben (heel blij uiteraard) toch ook wat zenuwachtig… 😅

6 dagen geleden

Reactie op Rona98

Gefeliciteerd met je zwangerschap! 🤍 Fijn om te lezen dat er nog iemand is ...
Ja hier ook hoor dochter van 6, wordt in juli 7

6 dagen geleden

Hoi ik ben maroeska, 31 jaar en zwanger van de tweede, mijn zoon is 8, uit mijn vorige huwelijk. Nu zwanger dmv ivf. Heel spannend allemaal. De app geeft aan dat ik rond 27 juni ben uitgerekend 🙏

6 dagen geleden

Hi! 33 jaar en morgen 7 weken zwanger. Mijn zoontje is dit weekend 6 maandjes oud 🤭 dat gaat pittig worden haha! Regelmatig misselijk alsof ik auto misselijkheid voel, had ik bij de eerste niet, toen had ik meer last van mijn borsten maar dat kan volgende week weer veranderd zijn natuurlijk

6 dagen geleden

Hoi! Ik ben Janet en ben nu ook een paar dagen erachter dat ik zwanger ben van onze tweede. Deze keer mooie oplopende testjes dus heb er vertrouwen in dat het goed mag gaan 🩷🩵 Volgende week ga ik de VK bellen (wil nog even een paar extra dagen afwachten want ben ook bekend met vroege miskramen helaas) en dan hopelijk begin november een eerste vitaliteitsecho 🥰 Ben 29 jaar oud (word eind november 30!) Ik wens iedereen een fijne zwangerschap 🤰🏽