20 Reacties

Overigens ook benieuwd naar een YouTube kanaal waar je ochtend stretch/ zwangerschapsgym kan volgen 🙆🏼‍♀️

5 maanden geleden

Ik lees even mee!

5 maanden geleden

Toevallig meerdere van influencers die ik al volgde zijn ongeveer zelfde termijn zwanger: bijbonnie, beautygloss/vloggloss en charlotte blitzblum. Zowel insta als youtube met vlogs leuks om te volgen.

Reactie op Sairina

Toevallig meerdere van influencers die ik al volgde zijn ongeveer zelfde te ...
Yes leuk! Dank je wel!

5 maanden geleden

Op TikTok heb je heel erg veel influencers over heel de wereld en kan je echt heel veel vinden!

5 maanden geleden

Reactie op Sairina

Toevallig meerdere van influencers die ik al volgde zijn ongeveer zelfde te ...
Is Mascha nog beetje leuk om te volgen over dat onderwerp ? Bijbonnie volg ik ook en die is erg leuk om te volgen :)

5 maanden geleden

Reactie op T Hurkmans

Is Mascha nog beetje leuk om te volgen over dat onderwerp ? Bijbonnie volg ...
Ze heeft haar zwangerschap net bekend gemaakt. Maar van haar vorige zwangerschap staan ook alle video's nog online. Ik vind ze heel fijn om te kijken. Eerlijke en nuttige adviezen en tips voor kleding en babydingen bijvoorbeeld.

5 maanden geleden

lterveld van gewoon wat een studentje eet is zwanger van haar 2e, mom.lifetips is zwanger van een meisje & voor budgetbabies, hijabsecrets is zwanger van no.5, babies.besttips voor budget babyuitzet en specifiek na de bevalling: nikizoub is postpartum trainer & Sabriena_abrre is zelf 4 weken postpartum, maar zo leuk om te volgen voor gezinspo

5 maanden geleden

oja Vroedvrouwgulgen deelt goede tips over de zwangerschap, kolven etc als doula/verloskundige

5 maanden geleden

Charlotte Andeweg en ook Bijbonnie (fun fact: ik had haar al gezien bij mijn verloskundige-praktijk voordat ze bekend gemaakt dat ze zwanger was)

5 maanden geleden

Momlifetips op insta. Toevallig is ze nu weer zwanger maar deelt sowieso super leuke dingen voor kindjes en zo!
Ben ze gaan volgen! Leuk 🤩🤩

5 maanden geleden

Noor Oostenveld en Saskia Weerstand!

5 maanden geleden

Als je als influencer hier anoniem op het forum rondhangt is het volgens mij erg aanlokkelijk om in dit topic te kijken of jouw naam al genoemd wordt, haha

5 maanden geleden

Moekes de pocast en insta account

5 maanden geleden

Reactie op Veronne_9

Als je als influencer hier anoniem op het forum rondhangt is het volgens mi ...
Ja inderdaad en wat een compliment als dat zo is!

4 maanden geleden

Reactie op Veronne_9

Als je als influencer hier anoniem op het forum rondhangt is het volgens mi ...
Of je eigen account benoemen, dat kan ook 😂 maar oprecht ik volg iedereen nu die is genoemd, hoe leuk!

3 maanden geleden

Reactie op FlorissanteVuurvogel175358

Overigens ook benieuwd naar een YouTube kanaal waar je ochtend stretch/ zwa ...
Heb je al iets fijns gevonden? :)

3 maanden geleden

Reactie op Lisalisalisa98

Noor Oostenveld en Saskia Weerstand!
Ja ik vind Noor heel leuk om te volgen! En Jamie Li is ook zwanger en vlogt weer op YouTube

3 maanden geleden

Ik deel allerlei content op tiktok! @vjcveraa