20 Reacties

5 maanden geleden
Overigens ook benieuwd naar een YouTube kanaal waar je ochtend stretch/ zwangerschapsgym kan volgen 🙆🏼♀️

5 maanden geleden
Reactie op Sairina
Toevallig meerdere van influencers die ik al volgde zijn ongeveer zelfde te ...
Yes leuk! Dank je wel!

5 maanden geleden
Op TikTok heb je heel erg veel influencers over heel de wereld en kan je echt heel veel vinden!

5 maanden geleden
Reactie op Sairina
Toevallig meerdere van influencers die ik al volgde zijn ongeveer zelfde te ...
Is Mascha nog beetje leuk om te volgen over dat onderwerp ? Bijbonnie volg ik ook en die is erg leuk om te volgen :)

5 maanden geleden
Reactie op T Hurkmans
Is Mascha nog beetje leuk om te volgen over dat onderwerp ? Bijbonnie volg ...
Ze heeft haar zwangerschap net bekend gemaakt. Maar van haar vorige zwangerschap staan ook alle video's nog online. Ik vind ze heel fijn om te kijken. Eerlijke en nuttige adviezen en tips voor kleding en babydingen bijvoorbeeld.

5 maanden geleden
lterveld van gewoon wat een studentje eet is zwanger van haar 2e, mom.lifetips is zwanger van een meisje & voor budgetbabies, hijabsecrets is zwanger van no.5, babies.besttips voor budget babyuitzet en specifiek na de bevalling: nikizoub is postpartum trainer & Sabriena_abrre is zelf 4 weken postpartum, maar zo leuk om te volgen voor gezinspo

5 maanden geleden
Charlotte Andeweg en ook Bijbonnie (fun fact: ik had haar al gezien bij mijn verloskundige-praktijk voordat ze bekend gemaakt dat ze zwanger was)