25 Reacties

10 dagen geleden

Toevallig die vandaag dit gedrukt op een vestje voor mijn zoontje. Maar weet nog niet zeker of ik het zo bekend ga maken.

10 dagen geleden

Mijn moeder draagt graag Crocs. Dus voor haar heb ik mini crocs gekocht 🥰

10 dagen geleden

Reactie op Mamabeer!

Toevallig die vandaag dit gedrukt op een vestje voor mijn zoontje. Maar wee ...
O schattig zeg!

10 dagen geleden

Ik heb het zo aan iedereen bekend gemaakt

10 dagen geleden

Reactie op Sooofjee

O schattig zeg!
Ja ik zag iets in deze richting voorbij komen en vond het wel een leuk idee! Dus zo gemaakt. Maar ik heb dus wat foto's gezien wat ik heel leuk vind! Dus denk misschien een fotoshoot en dan zo op insta etc zetten. Familie zal ik het miss wel via zo'n vestje doen.

10 dagen geleden

Voor mn vader heb ik een fotolijstje. Wij gingen vroeger vaak naar playmobiel land haha. Hierin kan hij dan over 3 weken de echo foto in doen.

10 dagen geleden

Reactie op Mamabeer!

Ja ik zag iets in deze richting voorbij komen en vond het wel een leuk idee ...
Een fotoshoot is ook een leuk idee.

10 dagen geleden

Ik kom uit Friesland en had een boekje van Nijntje gekocht voor mijn ouders, over pake en beppe pluis 🥰

10 dagen geleden

Reactie op Sooofjee

Een fotoshoot is ook een leuk idee.
Ja ik zag zulke dingen, zo gaaf!

10 dagen geleden

Reactie op Mamabeer!

Ja ik zag zulke dingen, zo gaaf!
O wat leuk! Zoiets ga ik ook bedenken! Bedankt voor de tip 😊😉

10 dagen geleden

Zo hebben wij het bekend gemaakt door de hond een bandana om te doen

10 dagen geleden

Aan me man heb ik het zo verteld; kleine van 2 wilde zogezegd een letter spelletje doen😂 spelletjes doos gevuld zie foto

10 dagen geleden

Ik heb voor de kids een nummer plaat met big bro en big sis.. misschien met hun dan een foto maken 😅 ik heb echttt geen idee 😂💁🏼‍♀️

9 dagen geleden

Reactie op Sooofjee

Voor mn vader heb ik een fotolijstje. Wij gingen vroeger vaak naar playmobi ...
Toch nog even een kaartje bij gedaan. Kon geen Opa vinden. Dus dan maar een kleinkind haha.

9 dagen geleden

Oeee tips zijn welkom ja! Ik heb op 1 november de echo en op 3 november komen zowel mijn als mijn vriend z’n ouders langs dus willen ze op een leuke manier verrassen🥰

9 dagen geleden

Reactie op Sab33baby1

Oeee tips zijn welkom ja! Ik heb op 1 november de echo en op 3 november kom ...
Ik vind het knap dat je zo lang kan wachten. Ik wilde op de dag zelf al mn moeder bellen. Ik vond 4 dagen wachten al veel te lang duren 🫣🤣

9 dagen geleden

Ik ga zoiets sturen naar de familie. Of iets met koekjes. Ik bak ook erg veel.

9 dagen geleden

Dit wordt m voor ons (op social media)

9 dagen geleden

Iemand nog een leuk/origineel idee voor een 4e kindje op komst? :) (ik wil zoweiso even wachten tot de eerste echo)Bij de andere kids hebben we het zo gedaan; 1e kindje --> sokjes voor opa en oma 2e kindje --> fotolijstje met gedichtje 3e kindje --> de trotse broers op een stoeltje en daarnaast een leeg stoeltje met tekst ons en ballonnen met 1, 2, 3 boven de stoeltjes..

9 dagen geleden

Reactie op Sooofjee

Ik vind het knap dat je zo lang kan wachten. Ik wilde op de dag zelf al mn ...
Ik vind het ook ZOO moeilijk!😬 Maar ben aan het verhuizen de komende twee weken dus genoeg afleiding om er niet teveel aan te denken (al ben ik er eigenlijk alsnog veel mee bezig haha)