14 Reacties

één maand geleden

Hoi Maron, ik heb hier toevallig gister ook naar gevraagd in de geboorteclub mei 2025. Toen kwamen er aardig wat reacties. Ik ben zelf uitgerekend eind mei dus ik zit in beide groepen ;)

één maand geleden

Van annadiva heb ik gehad een paar jaar geleden €60 maar wel grote cups en heel fijn klik systeem voor het voeden

één maand geleden

Reactie op Alessa_Ariana

Van annadiva heb ik gehad een paar jaar geleden €60 maar wel grote cups en ...
https://www.annadiva.nl/anita-maternity-voedingsbh-5010-zwart.html?gad_source=1&gbraid=0AAAAADiXQkbKIZj7Z3AaKEa5o1eB7YIC1&gclid=Cj0KCQjwgL-3BhDnARIsAL6KZ69QQCIBcBj8haO-MIYADEkbPn7OiAndFUHh_m0svAEn01bhaLJcgI8aAkJcEALw_wcB

één maand geleden

Thanks!! Ik ben op zich vooral op zoek naar soepele bh's, niet zo zeer voedingsbh's. Had gelezen dat je die beter nog niet aan het begin kan dragen

één maand geleden

De meningen zijn erover verdeeld, maar ik heb een tijd geleden sport/zwangerschapbh's gekocht via Temu. Scheelt veel geld en zaten ook nog eens heerlijk!

één maand geleden

Reactie op melissa_1796

De meningen zijn erover verdeeld, maar ik heb een tijd geleden sport/zwange ...
Ik heb een te grote maat voor een simpele sportbh, ik heb al hele strakke van de hunkemoller die eigenlijk al te strak en niet comfy zitten en van die slappe zijn mijn boobs te zwaar voor

één maand geleden

Had bij de vorige zwangerschap paar padded bh’s zonder beugel van Sloggi gekocht. Voor tijdens de zwangerschap. Draag ze nu nog omdat ze zo lekker zitten 😅

één maand geleden

Ik droeg tijdens mijn vorige zwangerschap bh's die niet waren voorgevormd en dan van het merk primadonna super fijn omdat het wat meer mee rekt laat maar zeggen. Hierdoor hoef je niet heel vroeg al voedingsbh's te dragen

één maand geleden

Reactie op Lvlj

Ik droeg tijdens mijn vorige zwangerschap bh's die niet waren voorgevormd e ...
Ik draag zelf niet voorgevormde van Elomi, maar de beugels irriteren me vooral maar met een cup K kom je er bijna niet onderuit om iets zonder beugels te dragen. PrimaDonna vind ik echt belachelijk duur

één maand geleden

Ik had dit tijdens mijn vorige zwangerschap ook, en ben toen idd beugel loze topjes gaan dragen. Maar daarin tegen had ik ook een magere cup C, want na het borstvoedingsavontuur veranderde naar een cup B 🫠😂

één maand geleden

Reactie op Maron1992

Ik draag zelf niet voorgevormde van Elomi, maar de beugels irriteren me voo ...
Oke hmm lastig.. ja klopt het is duur maar het zit bij mij super goed! Dus heb het er voor over🫣

één maand geleden

Bij vorige zwangerschap een hele fijne (wel prijzige, a 80euro) bh bij Livera gekocht al vrij vroeg in de zwangerschap, maar de hele zwangerschap kunnen dragen. Hij was zo comfortabel dat ik baalde als hij een wasbeurt nodig had. Heb zelf E95.

één maand geleden

Ik heb van de h&m van die topjes met pads besteld, geen last van beugels of iets. Mn boobies zijn tevree

één maand geleden

Vorige zwangerschappen de bhs van cake maternity gedragen, rock candy uit mijn hoofd. Stevig en zonder beugel. Draag normaal f85, dus kon ook wel wat ondersteuning gebruiken ;).