36 Reacties
vorig jaar
Ik heb de snoozzz gehaald. Nog niet gebruikt (hoewel ik hem binnenkort eraan ga geloven. Hij voelt heel fijn aan, kraakt niet, prettige stof met leuke print en volgens mij fijne vulling. Ik ga hem eerst gebruiken als zwangerschapskussen en daarna als voedingskussen. Je kunt ook een hoes kopen om hem als nestje te gebruiken maar daarover hoor ik verschillende dingen (onbeheerd niet goed voor het kind)
vorig jaar
Reactie op DuurzameReiger956609
Ik heb de snoozzz gehaald. Nog niet gebruikt (hoewel ik hem binnenkort eraa ...
Een nestje is eigenlijk nooit goed voor een kind onbeheerd maar kan zeker handig zijn als je even je handen vrij wil hebben terwijl je aan het kolven bent ofzo met je ukkie voor je 😅😅
vorig jaar
Ik heb mijn kussen niet gebruikt nog, maar ik heb de Doomoo buddy gekocht. Ik heb deze gekozen, omdat je de hoes kan wassen en deze hervulbaar is. Hierdoor gaat hij hoop ik heel lang mee. Je kan hem zoals gezegd zelf gebruiken op de bank of in bed, als nestje met een speciale hoes. Je bindt je kind ook echt vast in het nestje met deze hoes. En als voedingskussen. Hij was bij de prenatal nu met 15% korting, dus dat scheelde wel flink!
vorig jaar
Ik heb nog de Doomoo Buddy van mn vorige zwangerschap. Was een top ding. Om mee te slapen en daarna gebruikt tijdens voedingen of liggen met m’n baby. Enige nadeel is dat ie op een gegeven moment wel wat slapper werd, dus nog even kijken of ik wat extra vulling kan kopen oid om hem bij te vullen
vorig jaar
Ik gebruik zelf al een jaar lang het kussen van snoozzz in verband met rugklachten, ben er echt tevreden over. Toevallig van de week nieuwe vulling laten binnenkomen om hem weer een beetje op te vullen. Maar ik sliep er dus al mee voordat ik zwanger werd 😀
vorig jaar
Reactie op LovingHeart-x
Ik gebruik zelf al een jaar lang het kussen van snoozzz in verband met rugk ...
Hoe vul jij bij zonder dat je hele huis onder die vulling zit?
Ik ben verder ook heel tevreden over de Snoozzz
vorig jaar
In m’n vorige zwangerschap deze beide aangeschaft:
Doomoo & deze
Bekijk Ondersteunend Lichaamskussen Bamboe Body Pillow Zwangerschapskussen 40 x 145 cm op: https://www.bol.com/nl/p/ondersteunend-lichaamskussen-bamboe-body-pillow-zwangerschapskussen-40-x-145-cm/9300000045622217?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
vorig jaar
Reactie op Simone6525
Hoe vul jij bij zonder dat je hele huis onder die vulling zit?
Ik ben ver ...
Hahaha ik snap wat jij bedoelt, ik sta boven het doucheputje en gebruik een soort schepje daarvoor. Deze vul ik dan staand bij (opening naar boven). Op die manier minimaliseer ik de bolletjes door heel het huis en als ik ze heb, liggen ze al bij het doucheputje, dan doe ik ze met water in het doucheputje en doordat ze blijven drijven, kun je ze naderhand eruit pakken (kapje van doucheput eraf halen) of het water lang genoeg aan laten, dan spoelen ze erdoor
vorig jaar
Reactie op J.W.N
Is bij iedere kussen zo dat hij snel opgevuld moet worden? Vind ze nogal aa ...
Ik merk als ik mijn snoozzz kussen vaker opschud, dus na elke keer ermee slapen even lekker al die vulling door elkaar verspreiden, dat er minder balletjes/vulling aan elkaar gaan plakken en je dus ook minder snel hoeft bij te vullen.
Maar als je een traagschuimkussen wil, waar de vulling lang van mee gaat, maar wel heel dik is, raad ik je deze aan:
https://www.orthocor.nl/thermofit-bodypillow-lichaamskussen-hoefijzerkussen-positioneringkussen.html
Dat kussen heb ik gebruikt voor rugklachten. De dikte word op een gegeven moment wel minder naar mate je hem vaker gebruikt en bied echt heel veel steun, ik vond hem alleen op een gegeven moment veel te groot voor in bed (140x200) en inclusief met mijn vriend naast me, werd het teveel 🤣
Nu maak ik inmiddels gebruik van de snoozzz kussen (die heel wat kleiner is) en hebben we een groter bed. Maar de orthocor kussen kon je niet bijvullen, helaas.
Liefs ❤️