36 Reacties

Ik heb de snoozzz gehaald. Nog niet gebruikt (hoewel ik hem binnenkort eraan ga geloven. Hij voelt heel fijn aan, kraakt niet, prettige stof met leuke print en volgens mij fijne vulling. Ik ga hem eerst gebruiken als zwangerschapskussen en daarna als voedingskussen. Je kunt ook een hoes kopen om hem als nestje te gebruiken maar daarover hoor ik verschillende dingen (onbeheerd niet goed voor het kind)

vorig jaar

Hier de vorige zwangerschappen de Doomoo buddy gehad en heel tevreden over! Nu een nieuwe gekocht. Hij was af na bij mij 2x gebruikt te zijn maar ook door mijn schoonzus

vorig jaar

Reactie op DuurzameReiger956609

Ik heb de snoozzz gehaald. Nog niet gebruikt (hoewel ik hem binnenkort eraa ...
Een nestje is eigenlijk nooit goed voor een kind onbeheerd maar kan zeker handig zijn als je even je handen vrij wil hebben terwijl je aan het kolven bent ofzo met je ukkie voor je 😅😅

vorig jaar

Ik heb Snoozzz nu bijna een maand en het ligt heerlijk!! Zeker een aanrader. En zoals ook al werd gezegd, je kan hem later ook als nestje gebruiken of natuurlijk lekker zelf houden om mee te slapen😋

vorig jaar

Ik slaap nu al een aantal weken met de Doomoo en die ligt heerlijk. Overigens ook prettig om in je rug te leggen als je bv op de bank zit 😊 Hoes kan je afritsen en dus gemakkelijk wassen.
Ik heb mijn kussen niet gebruikt nog, maar ik heb de Doomoo buddy gekocht. Ik heb deze gekozen, omdat je de hoes kan wassen en deze hervulbaar is. Hierdoor gaat hij hoop ik heel lang mee. Je kan hem zoals gezegd zelf gebruiken op de bank of in bed, als nestje met een speciale hoes. Je bindt je kind ook echt vast in het nestje met deze hoes. En als voedingskussen. Hij was bij de prenatal nu met 15% korting, dus dat scheelde wel flink!

vorig jaar

Reactie op GeweldigeWolf255114

Ik heb mijn kussen niet gebruikt nog, maar ik heb de Doomoo buddy gekocht. ...
Tip: als je aankleedkussen hoes erom doet wil ook prima als nestje! Dan hoef je geen dure speciale hoes te kopen!

vorig jaar

Ik heb nog de Doomoo Buddy van mn vorige zwangerschap. Was een top ding. Om mee te slapen en daarna gebruikt tijdens voedingen of liggen met m’n baby. Enige nadeel is dat ie op een gegeven moment wel wat slapper werd, dus nog even kijken of ik wat extra vulling kan kopen oid om hem bij te vullen

vorig jaar

Reactie op MK-89

Tip: als je aankleedkussen hoes erom doet wil ook prima als nestje! Dan hoe ...
Haha dat deed ik dus ook! Super handig

vorig jaar

Ik gebruik zelf al een jaar lang het kussen van snoozzz in verband met rugklachten, ben er echt tevreden over. Toevallig van de week nieuwe vulling laten binnenkomen om hem weer een beetje op te vullen. Maar ik sliep er dus al mee voordat ik zwanger werd 😀

vorig jaar

Reactie op LovingHeart-x

Ik gebruik zelf al een jaar lang het kussen van snoozzz in verband met rugk ...
Hoe vul jij bij zonder dat je hele huis onder die vulling zit? Ik ben verder ook heel tevreden over de Snoozzz

vorig jaar

Is bij iedere kussen zo dat hij snel opgevuld moet worden? Vind ze nogal aardig aan de prijs en als je ze zo snel moet bijvullen...

vorig jaar

Reactie op J.W.N

Is bij iedere kussen zo dat hij snel opgevuld moet worden? Vind ze nogal aa ...
Ik heb mijn Doomoo twee zwangerschappen gebruikt en vriendin van mij heeft em ook nog geleend en die is in die tijd nooit bijgevuld

vorig jaar

In m’n vorige zwangerschap deze beide aangeschaft: Doomoo & deze Bekijk Ondersteunend Lichaamskussen Bamboe Body Pillow Zwangerschapskussen 40 x 145 cm op: https://www.bol.com/nl/p/ondersteunend-lichaamskussen-bamboe-body-pillow-zwangerschapskussen-40-x-145-cm/9300000045622217?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

vorig jaar

Reactie op Simone6525

Hoe vul jij bij zonder dat je hele huis onder die vulling zit? Ik ben ver ...
Hahaha ik snap wat jij bedoelt, ik sta boven het doucheputje en gebruik een soort schepje daarvoor. Deze vul ik dan staand bij (opening naar boven). Op die manier minimaliseer ik de bolletjes door heel het huis en als ik ze heb, liggen ze al bij het doucheputje, dan doe ik ze met water in het doucheputje en doordat ze blijven drijven, kun je ze naderhand eruit pakken (kapje van doucheput eraf halen) of het water lang genoeg aan laten, dan spoelen ze erdoor

vorig jaar

Reactie op J.W.N

Is bij iedere kussen zo dat hij snel opgevuld moet worden? Vind ze nogal aa ...
Ik merk als ik mijn snoozzz kussen vaker opschud, dus na elke keer ermee slapen even lekker al die vulling door elkaar verspreiden, dat er minder balletjes/vulling aan elkaar gaan plakken en je dus ook minder snel hoeft bij te vullen. Maar als je een traagschuimkussen wil, waar de vulling lang van mee gaat, maar wel heel dik is, raad ik je deze aan: https://www.orthocor.nl/thermofit-bodypillow-lichaamskussen-hoefijzerkussen-positioneringkussen.html Dat kussen heb ik gebruikt voor rugklachten. De dikte word op een gegeven moment wel minder naar mate je hem vaker gebruikt en bied echt heel veel steun, ik vond hem alleen op een gegeven moment veel te groot voor in bed (140x200) en inclusief met mijn vriend naast me, werd het teveel 🤣 Nu maak ik inmiddels gebruik van de snoozzz kussen (die heel wat kleiner is) en hebben we een groter bed. Maar de orthocor kussen kon je niet bijvullen, helaas. Liefs ❤️

vorig jaar

Reactie op MK-89

Ik heb mijn Doomoo twee zwangerschappen gebruikt en vriendin van mij heeft ...
Mijn Doomoo was eind zwangerschap al stuk platter dan mijn voorkeur had, toen deed ik gewoon een elastiekje aan 1 uiteinde en was ie weer stevig 🤭

vorig jaar

Reactie op Marelena

Mijn Doomoo was eind zwangerschap al stuk platter dan mijn voorkeur had, to ...
Haha slim, ik deed em wel elke keer goed opschudden elke ochtend en voor het slapen weer

vorig jaar

Reactie op LovingHeart-x

Ik merk als ik mijn snoozzz kussen vaker opschud, dus na elke keer ermee sl ...
Dankjewel voor je fijne uitleg! 🥰 Ik ga nog eens even nadenken

vorig jaar

Ik heb de babyjem xl (€30,-) bij van asten besteld en ben erg tevreden. Heb voor het eerst zo goed geslapen in maan-den! Het is niet te zacht en niet te hard, echt middenin. Aanrader!