10 Reacties

21 dagen geleden

De cb test rekent de eerste keer waarschijnlijk alleen je "echte zwangerschap" uit. De verloskundige verteld mij dat je vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie mag tellen. Niet vanaf de eisprong. Dus dat zijn 2 weken extra 😉 misschien rekent de cb test deze er later wel bij?

21 dagen geleden

Reactie op Mariska3009

De cb test rekent de eerste keer waarschijnlijk alleen je "echte zwangersch ...
Ik heb echt geen idee. Misschien verschilt het ook gewoon per persoon hoeveel HCG je aanmaakt en is er niks aan de hand. Maar zo’n onzekere fase bij een eerste kindje haha. Hopelijk snel wat meer duidelijkheid!

21 dagen geleden

Ik zou nu volgende berekening VK 4+2 zijn trouwens! Dus zo’n 3+ test is toch een beetje gekkig.

21 dagen geleden

Misschien wel een tweeling? 🙈 bij tweelingen zwangerschappen maak je ook snel veel meer hcg aan en heb je sneller knalstrepen!

21 dagen geleden

Haha dat zou wat zijn 😂 van harte welkom natuurlijk!

21 dagen geleden

Reactie op Cheryle

Haha dat zou wat zijn 😂 van harte welkom natuurlijk!
Heb je ook veel klachten?? ☺️

21 dagen geleden

Reactie op Mylène94

Heb je ook veel klachten?? ☺️
Nee eigenlijk niet. Wel een erg opgezwollen buik en zo nu en dan wat krampjes en steekjes. Maar dat is het (vooralsnog) wel!

20 dagen geleden

Hey, ik heb precies hetzelfde. 2 dagen geleden getest met een clearblue test en die gaf meteen 3+ aan. Vind ik zelf ook heel gekkig.. dit heb ik namelijk nooit eerder meegemaakt bij de vorige zwangerschap testen die gaven 1-2 of 2-3 aan. Deze keer meteen 3+ , dus 1-2 en 2-3 overgeslagen. Ik heb ook helemaal geen symptomen en daar word ik zenuwachtig van pff

20 dagen geleden

Reactie op Oktober27

Hey, ik heb precies hetzelfde. 2 dagen geleden getest met een clearblue tes ...
Ook geen moeheid helemaal niks

20 dagen geleden

Reactie op Oktober27

Ook geen moeheid helemaal niks
Ik lees net in een ander forum dat meerdere vrouwen dit hebben gehad en gewoon gezond zwanger zijn van een kindje. Kan zijn dat wij net even meer HCG aanmaken. Probeer het maar als iets positiefs te zien! Liever iets meer dan te weinig.