118 Reacties

3 weken geleden

Fijn dat alles goed is gegaan 鉂わ笍 Ik hen benieuwd, kon je je baby nog in soort van een oogopslag zien? Of waren het toch meer iets van delen? Ze zeiden bij mijn 13 weken echo dat het waarschijnlijk de laatste keer is dat ik ons kindje op een beeld helemaal kon zien, omdat ze dus zo hard groeien.

3 weken geleden

Reactie op Samantha0303

Fijn dat alles goed is gegaan 鉂わ笍 Ik hen benieuwd, kon je je baby nog in soo ...
Hier ben ik ook heel erg benieuwd naar! Ons kindje verstopte zich bij de 13 weken echo enorm, dus hoop echt dat we hem of haar nu wel goed kunnen zien. Wij hebben aanstaande maandag de 20 weken echo. Spannend!

3 weken geleden

Weer helemaal goed gekeurd vandaag馃グ馃┓

3 weken geleden

Reactie op Samantha0303

Fijn dat alles goed is gegaan 鉂わ笍 Ik hen benieuwd, kon je je baby nog in soo ...
Ligt een beetje aan hoe de kleine ligt. Die van mij lag met opgetrokken beentjes, dus alles was wel in 1x in beeld. Maar als de baby meer gestrekt is past het net niet meer!

3 weken geleden

Reactie op Wens 馃挮

Hier ben ik ook heel erg benieuwd naar! Ons kindje verstopte zich bij de 13 ...
Die van mij was heel druk met de 13weken, maar vandaag zo rustig dus alles was goed in beeld te krijgen! Succes en hopelijk is bij jou ook alles goed

3 weken geleden

Hier ook vandaag gehad. Alles was tot nu toe goed en erop en eraan. Alleen na meerdere keren springen en schudden lag hij nog steeds niet goed om het hartje goed te kunnen bekijken. Hier moeten we maandag avond nog voor terug. Ook ligt mijn navelstreng niet helemaal in het midden waardoor we een extra groei echo krijgen voor de zekerheid. Dit is echter niks om ons zorgen over te maken 馃. Navelstreng lag niet mega erg afwijkend of echt veel te veel naar de zijkant maar ze willen de groei toch extra in de gaten houden.

3 weken geleden

Hier ook vandaag! Helemaal goedgekeurd!!

3 weken geleden

Ik heb hem 20 januari

3 weken geleden

Ik heb hem 15 januari. Altijd toch weer even spannend. Maar zin in!馃グ

3 weken geleden

Ik had hem ook vandaag en bij mij was ook alles helemaal goed 鈾ワ笍

3 weken geleden

Hier had ik heb vandaag alleen is hij affezegd vanwege het weer Nu maandag de 20 weken echo

3 weken geleden

Vandaag de 20 weken echo gehad. Eigenwijze baby maar uiteindelijk alles kunnen zien en goedgekeurd, zo bijzonder om alles te zien 馃グ

Reactie op jj2705

Ik heb hem 20 januari
Ik ook! Blijft toch nog best wel spannend!

3 weken geleden

Reactie op Samantha0303

Ik heb vandaag een echo gedaan met 19 weken en ze lag echt perfect en kon nog net in beeld maar ze zei inderdaad wss met 20 weken echo niet meer

3 weken geleden

Hier 20 weken echo-gedoe. Door het weer in NL is onze vlucht afgelopen woensdag gecancelled vanuit Cyprus. 馃槄 De eerste vlucht die Transavia aan kon bieden waar ook twee honden in mee konden, is pas 18 januari. 馃槺馃槺 Dus zou mijn 20-weken echo van 13 janauri missen. Verloskundige heeft na 18 januari pas op 28 januari plek, te laat voor de 20-weken echo. Want dan ben 21+ weken. We wonen 1/4 van het jaar in Cyprus, dus veel contacten hier. En heb nu gelukkig tussendoor de 20 weken echo in Cyprus kunnen plannen in een praktijk hier zonder onder behandeling te zijn. Ben benieuwd hoe het hier gaat! Heb hem 14 januari! Spannend! Lig momenteel met influaneza a ziek in bed. Probeer mijn temperatuur laag te houden onder 38.5 voor de kleine. Dus de echo woensdag zal stiekem toch wel een extra opuchting zijn als de kleine in orde is. Zit toch ergens in mijn achterhoofd dat hij nu door de koorts misschien toch te weinig proteine krijgt. Kans is natuurlijk klein. Maar mijn mama hormonen in mijn koppie denken hier anders over. 鈽猴笍馃ゴ Dochter van 2 had maandag influenza en moest hier een dag het ziekenhuis in. Al met al echt een beetje een pech week! Zo een zin om naar Nederland te gaan, mijn cocon in! Nog even een 1.5 week aftellen!!!

3 weken geleden

Alles goed te zien op de echo! Meid had zich enorm verstopt dus duurde even voordat alles gezien was door de echoscopist. Alles goed gelukkig 馃┓

3 weken geleden

Wij zijn net terug! Alles met onze kleine vent is helemaal goed gelukkig! Wel hebben we gezien dat mijn placenta voor de uitgang ligt en moet ik met 32 weken weer terug voor een echo. Vind dit toch wel heel spannend eigenlijk 馃

3 weken geleden

Reactie op Lilou515

Wij zijn net terug! Alles met onze kleine vent is helemaal goed gelukkig! W ...
Ik had het de vorige x ook, net als mn schoonzus en beide keren was het later gewoon goed. Hopelijk voor jou ook, zou me er echt nog niet te druk over maken

3 weken geleden

Reactie op Pippa94

Ik had het de vorige x ook, net als mn schoonzus en beide keren was het lat ...
Fijn om te lezen! Ik lees en zie vooral scenario鈥檚 waar ik liever niet aan denk, dus positieve verhalen zijn fijn馃檲鈽猴笍 idd hopen dat het allemaal meevalt en wegtrekt 馃馃徎

3 weken geleden

Leuk om te lezen dat het bij iedereen goed is gegaan! Wij hebben op 26 januari onze 20 weken echo, heel erg benieuwd!馃┓