7 Reacties

15 uur geleden

Ik ga enkel voor de 22 weken prik. Bij mijn vorige zwangerschap ook gedaan. Voelde mij de dag erna wel licht grieperig.

11 uur geleden

Ik ga voor de 22 weken prik, net als de vorige x wel pas met minimaa 24 weken. En ook nu geen griepprik, ik ben kleuterjuf, denk dat ik genoeg antistoffen binnenkrijg馃ぃ馃槄

10 uur geleden

Ja, beide keren geen klachten gehad dus ik haal hem deze keer weer :-) griepprik krijg ik op werk.

10 uur geleden

Ik heb over 2 weken mijn 22 weken prik staan. Griepprik neem ik niet. Bij mn eerste zwangerschap geen klachten gehad enkel op de plek waar de prik gezet is.

10 uur geleden

Hier ook alleen de 22 weken prik gehaald. Dochtertje te vroeg geboren dus was niet geldig helaas de kleine meid alsnog een prikje maar ga het tijdens deze zwangerschap weer doen. Geen last van gehad en dan maar liever zelf dan de baby 馃懚馃徎

10 uur geleden

Toevallig vandaag beide gehad! Van een kon je spierpijn krijgen maar zo ervaar ik het niet. Je voelt wel dat ze iets gedaan hebben maar dat is meer alsof je je armen hebt getraind! 馃槈 valt me reuze mee

5 uur geleden

Heehoi! Wij gaan niet of in ieder geval verlaat vaccineren, niet in de eerste 6 maanden. Dus slaan deze ook over!