10 Reacties

Ik heb zelf helaas ook een B buik waar ik echt giga van baal ! ☹️ Mag ik vragen met hoeveel weken je B buik een beetje verdween?
Wat is een B-buik??

5 dagen geleden

Tips? Het is zoals het is toch? Wees blij met je zwangerschap ❤️

Reactie op SereneZonnestraal854126

Wat is een B-buik??
Dan heb je een "bobbel" buik onder je borsten. Bij je navel trekt het weer een beetje naar binnen en dan je onder bruik "bobbel". Hierdoor lijkt het vanaf de zijkant op een B.

5 dagen geleden

Ik heb dit ook maar waarbij het met mijn eerste pas rond week 20 wegging wordt het nu bij de tweede al minder. Ik ben bijna 13 weken.

5 dagen geleden

Reactie op EffectievePaddestoel144783

Ik heb zelf helaas ook een B buik waar ik echt giga van baal ! ☹️ Mag ik vr ...
26 weken en vanaf 14 weken was er al een zwangerschapsbuikje te zien 🥲 dus wel eventjes. Ik moet er wel bij zeggen dat ik voor de rest heel slank ben. Ik weet 57kg nu. Dat beetje vet dat ik heb, zit allemaal op mijn buik. Dus als het een heel erg uitgesproken B-buik is, vermoed ik dat het langer duurt.

5 dagen geleden

Reactie op Daiiss1991

Tips? Het is zoals het is toch? Wees blij met je zwangerschap ❤️
Natuurlijk ben ik blij! Maar ik mag het toch lastig vinden 😅 waar iedereen pronkt met een prachtige buik, vind ik dat bijmij nog even verstoppen tot ik me er zelf comfortabel bij voel om te laten zien. En dat vind ik jammer.

5 dagen geleden

Dit heb ik ook en baal ik ook van.... Derde kindje en twee keizersnedes gehad..

5 dagen geleden

Ohhh ik heb dit ook. Misschien een jurk met van die plooien over je buik? Dat camoufleert het enigzins en tegelijkertijd nog steeds mooi strak. Ik heb toevallig deze jurk in het groen en ben er best blij mee! Geen idee tot wanneer deze te dragen is alleen haha

19 uur geleden

Had dit sowieso al omdat ik niet de meest slanke ben. Ik probeer vooral gewoon te genieten van de zwangerschap en me niet zo te focussen op hoe ik eruit zie. Mijn vriend houd gewoon van me en het kindje is gezond.