14 Reacties
gisteren
Nu nog niks gekocht want weten het geslacht nog niet. Mocht het een meisje worden hebben we eigenlijk niks nodig hahaha. Denk dat het per kindje heel verschillend is hoeveel van welke maat. Mijn dochter woog 2700 gram. Achteraf had ik prima maatje 44 in huis kunnen hebben. Ze heeft maaanden in 50 en 56 gezeten. Tegen dat ze een jaar was zat ze pas in 62 en met een goed jaar maat 68. Maar ken ook kindjes die met 5 maanden al in 68 zitten. Qua seizoen dan heel lastig in te schatten. Broekjes kun je altijd wel kopen en shirtjes met lange mouw of een vestje ook wel maar denk in kleine porties en als je weet welk seizoen ze de maat heeft uitbreiden met zomerse of winterse dingen?
gisteren
Ik zou niet te veel vooruit kopen. Mijn zoontje is lang en dun. Boxpakjes zaten bij hem nooit goed en de setjes die ik had gekocht amper samen gedragen. Aangezien hij qua shirtjes al snel een maat groter had dan broekjes. Daarnaast koop ik nu dus alleen maar merken die lange/smalle shirtjes en broeken hebben
Ik snap je verleiding enorm want we krijgen nu ook een meisje haha
20 uur geleden
Ik heb al best wat gekocht haha. Zat al 2 jaar in een traject en werd blij van alle leuke dingetjes die ik soms tegenkwam. In het begin neutraal maar weet nu ook dat ik een meisje krijg dus er komt zeker nog wat bij.
Heb warme kleertjes maar ook wat zomerse items. Van alles wat. Veel gescoord ook op vinted, en als ze het straks niet meer past zet ik het daar weer op.
Heb er helemaal een hobby bij. Babyspullen scoren 😂
20 uur geleden
Ik ben de tel kwijt. Ben wel inmiddels naar maatje 62 gegaan met kopen. Omdat ik al zoveel 50&56 heb. Kijk deze trouwens wat een plaatjes van de Hema!!!

18 uur geleden
Reactie op MommyMaxime
Ik ben de tel kwijt. Ben wel inmiddels naar maatje 62 gegaan met kopen. Omd ...

Wat leuk! 😍 Hoeveel heb je maat 50/56?
17 uur geleden
Reactie op RespectvolleVuurvlieg608786
Wat leuk! 😍 Hoeveel heb je maat 50/56?
Dit is allemaal 50/56. En hiernaast nog wat setjes , rompers, mutsjes, slofjes 🤣 geen idee. Zal pas overzicht krijgen als het in de kast hangt

15 uur geleden
Ik ben ook al begonnen met setjes maken voor onze boy. Alles met kleur, hoe meer hoe beter ✨🩵

14 uur geleden
👉👈 misschien moet ik toch maar beginnen met überhaupt iets kopen, teller staat nog op 0, nog helemaal niks😅
14 uur geleden
Reactie op flower166
Ik ben 19 weken en ook nog niets gekocht. Ik wil wel, maar durf eigenlijk p ...
Ja ik weet niet waarom maar ik ben gewoon nog niet toe aan dingen kopen, wel oriënteren, sort off, maar daar blijft het ook wel bij🙈 misschien is 24 weken ook wel mijn omslagpunt