59 Reacties

3 weken geleden

Canarische eilanden? 🏝️ 🌞

3 weken geleden

Wij gaan naar Curaçao! Kan gewoon, wel compressiesokken dragen en regelmatig bewegen☀️
Wij willen naar sri lanka :) en ja je mag lange vluchten maken maar wel compressie sokken dragen en af en toe even wat lopen

Reactie op HartelijkeZonsopgang613330

Wij willen naar sri lanka :) en ja je mag lange vluchten maken maar wel co ...
Houdt wel rekening met het zika virus

3 weken geleden

Reactie op S 🌺

Als je echt temperaturen wilt waarin je kunt zwemmen zou ik hier niet naartoe gaan, anders wel een aanrader ☺️ Wij vertrekken binnenkort voor een weekje naar Kaapverdië 🌞

3 weken geleden

Reactie op mamaaa97

Als je echt temperaturen wilt waarin je kunt zwemmen zou ik hier niet naart ...
Oh ik ga regelmatig in februari naar Gran Canaria. Altijd erg warm en dus veel zwemmen 😊

3 weken geleden

Reactie op S 🌺

Oh ik ga regelmatig in februari naar Gran Canaria. Altijd erg warm en dus v ...
Oh echt? Ook in december? Wij wouden naar de Canarische Eilanden gaan en als we de temperaturen zagen leek het echt niet de moeite om te kunnen zwemmen. Werd ook door mensen in onze omgeving niet aangeraden. Zal wss kwestie van geluk zijn ook beetje?

Reactie op InventieveOchtend463854

Houdt wel rekening met het zika virus
Is al een tijd niet actief daar😊

3 weken geleden

Reactie op S 🌺

Leek me wel fijn! Alleen ik zie dat de temperatuur tussen de 18 en 21 graden ligt dan? Dus niet echt zomers warm. Of voelt het warmer?

Is al een tijd niet actief daar😊
Oh heb je daar een link van. Want ik kan alleen maar info vinden dat het zowel daar, als in Thailand en Kaapverdië voorkomt

Oh heb je daar een link van. Want ik kan alleen maar info vinden dat het zo ...
Laatst gemelde case was in 2022 het kwam in veel meer landen eerst nog voor zo ook curaçao

3 weken geleden

Oh heb je daar een link van. Want ik kan alleen maar info vinden dat het zo ...
In Kaapverdië zijn er ook sinds 2016 geen uitbraken meer geweest. Hangt ook af waar je gaat. Wij gaan naar Boa Vista waar het droog en warm is. In december is er ook veel wind. Om deze redenen is de kans ook heel klein dat er muggen zullen zijn. Je moet natuurlijk voorzichtig blijven dus een flesje muggenspray gaat mee in de valies 😉 De kans dat ik hier CMV oploop van mijn zoontje is groter dan dat ik daar zika oploop

Reactie op mamaaa97

In Kaapverdië zijn er ook sinds 2016 geen uitbraken meer geweest. Hangt ook ...
Ja klopt sommige sites zijn erg verouderd en staat de info alsof het op dit moment nog geld terwijl dit van jaren terug is

3 weken geleden

Ja klopt sommige sites zijn erg verouderd en staat de info alsof het op dit ...
Het blijft natuurlijk gewoon wel raadzaam om voorzichtig te zijn ☺️

Reactie op mamaaa97

Het blijft natuurlijk gewoon wel raadzaam om voorzichtig te zijn ☺️
Altijd! Klein tipje voor boa vista, neem iets van ors/elektrolyten mee, ik had t nodig 🙈

3 weken geleden

Wij gaan naar Bonaire ☺️☀️

3 weken geleden

Wij willen naar sri lanka :) en ja je mag lange vluchten maken maar wel co ...
Wij gaan ook naar Sri Lanka, gisteren kort aangegeven bij de verloskundige en hij zei alleen wat een lekkere winterzon plannen 🌞

3 weken geleden

Reactie op FlinkeSaffier139868

Wij gaan ook naar Sri Lanka, gisteren kort aangegeven bij de verloskundige ...
Wij hebben ook plannen om naar sri lanka te gaan in februari, maar zijn nog op zoek naar actuele info over het zika virus. Als ik de reacties hier lees lijkt het dat het daar nu niet actief is?!

3 weken geleden

Of juist de kou omarmen en een winterse bestemming kiezen. Ik was een keer in januari in Zweden en dat was fantastisch!
Madeira!