49 Reacties
vorige week
Nee vind het zeker voor een jongen moeilijk voor meisje al paar namen we hebben al 2 jongens xavi peter marinus en jaxx nilo josh en willen de 3de ook weer 4 letters
vorige week
Wij andersom! Jongensnaam hebben we, meisjesnaam niet. Maar luxeprobleem: voor jongen hadden we eigenlijk maar 1 naam die we allebei echt heel leuk vinden. Meisjes hebben we meerdere en kunnen we niet kiezen. Gaan we ook nu niet doen, eerst wachten tot de geslachtsecho en dan kijken of we überhaupt een keuze moeten maken 😜
vorige week
Reactie op SereneZonnestraal854126
Wij andersom! Jongensnaam hebben we, meisjesnaam niet. Maar luxeprobleem: v ...
Oh jeetje ben jaloers! Wij kunnen echt niet op ook maar 1 jongensnaam komen die we beide oke vinden of überhaupt oke😂 hij wil kort maar krachtig ik zou liever wat langer willen, meisjesnamen liggen dan wel weer klaar (zou wel meerdere namen willen geven heb ik nml ook😊)
vorige week
Reactie op HartelijkeZonsopgang613330
Oh jeetje ben jaloers! Wij kunnen echt niet op ook maar 1 jongensnaam komen ...
Lastig hè, je wil ook niet een naam kiezen waar je niet helemaal achter staat. Al heb ik wel het idee dat als je een paar leuke namen hebt, je niet fout kunt kiezen. Uiteindelijk gaat de naam bij het kindje passen en lijkt het alsof het nooit anders had kunnen zijn.
En qua jongensnamen toch nog een extra lang lijstje opstellen en kijken of je ergens elkaar in het midden kunt vinden? Wij hadden ook heel veel namen waarbij we het niet eens zijn hoor, maar toch een stukje overlap. En stel jij wil een lange naam en hij een korte, dat je dan een naam doet die je kunt afkorten dus best of both worlds (Benjamin - Ben, Samuel - Sam, Daniël - Daan)!?
vorige week
Lastig hè, je wil ook niet een naam kiezen waar je niet helemaal achter sta ...
Dat is inderdaad wel een goed idee, een afkortbare naam 😀
6 dagen geleden
Wij wisten op onze 3e date al hoe onze eventuele toekomstige zoon zou gaan heten! Mijn partner zei dat hij een naam mooi vond en ik zei: ik ook! ❤️
We weten nu alleen nog niet of het een jongen of meisje wordt en meisjesnamen vinden we lastiger.. Spannend! 🥹
5 dagen geleden
Wij hebben twee jongensnamen maar geen idee nog voor meisjesnamen. Gelukkig ben ik nog maar elf weken dus we kunnen er nog even over nadenken
4 dagen geleden
Even benieuwd naar jullie mening.. zouden jullie een naam overwegen die een vriendin ook voor haar pasgeboren kindje gekozen heeft? Het is een vriendschap die aan het verwateren is, maar waar nog wel wat contact is en verder geen ruzie oid voorgevallen is. Wie weet herstelt het contact dus weer.
4 dagen geleden
Reactie op Leah22
Even benieuwd naar jullie mening.. zouden jullie een naam overwegen die een ...
Als dat een naam is die jullie heel mooi vinden waarom niet. Ik denk altijd het is niet dat ze die naam hebben uitgevonden. Kinderen vinden het ook alleen maar leuk als ze dezelfde naam hebben. Ik zou het alleen maar als een compliment zien.
4 dagen geleden
Wij andersom! Jongensnaam hebben we, meisjesnaam niet. Maar luxeprobleem: v ...
Wij hebben precies hetzelfde! Nub leek een meisje, 13 weken echo leek jongen. Nog even wachten op de geslachtsecho 🤞
4 dagen geleden
Wij hebben als jongens naam Sef alleen nu suzanne en Freek bevallen met zoontje Sef haha maarja maak niet uit! En als meisjes naam Joni
4 dagen geleden
Reactie op LisaaaaaYuki
Wij hebben als jongens naam Sef alleen nu suzanne en Freek bevallen met zoo ...
Leuke naam! Ben je bang dat die nu heel populair gaat worden?
4 dagen geleden
Reactie op ZelfstandigeVlot481090
Leuke naam! Ben je bang dat die nu heel populair gaat worden?
Ja dat zei mn vriend dus , straks heeft iedereen die naam hahah