8 Reacties

Heb het ook af en toe. Vooral bij het niezen of te snel opstaan. Volgens de verloskundige hoorde het erbij wel gaf ze de tip met af een toe een kruik gaan zitten om alles te ontspannen

19 uur geleden

Hey, ik heb dat ook! Heb sinds vandaag dat ik erg het gevoel heb naar de wc te moeten (plassen). En dan komt er ook wel wat maar als ik dan weer op de bank zit voelt het weer zo. Herkent iemand dit? Heb verder geen klachten voor een blaasontsteking. Ik ben nu 13 weken 😊

19 uur geleden

Reactie op WK12

Hey, ik heb dat ook! Heb sinds vandaag dat ik erg het gevoel heb naar de wc ...
Blaasontsteking tijdens zwangerschap voelt anders aan! Dus als je het niet vertrouwd zou ik toch even je urine laten checken. Kan anders gevaarlijk worden

18 uur geleden

Reactie op JaneB

Blaasontsteking tijdens zwangerschap voelt anders aan! Dus als je het niet ...
Oh dan ga ik het even laten controleren🤗 dankjewel

Reactie op WK12

Oh dan ga ik het even laten controleren🤗 dankjewel
Ik herken het wel maar laten controleren op een blaasontsteking is nooit een slecht idee

17 uur geleden

Ik heb dit precies met 13 weken gehad. Had zo een last dat ik niet eens normaal kon lopen. Ik moest steeds kleine beetjes plassen. Ik voelde een druk op mijn blaas. Ik heb mijn urine lasten testen. Deze moest op de kweek gezet worden. 2 dagen daarna had ik bandenpijn aan me linkerkant. Verloskundige gaf aan dat dit echt bandenpijn is. Ik was overtuigd dat het blaasontsteking was. Mijn uitslag was negatief en het was inderdaad blaasontsteking. Je baarmoeder groeit snel tussen 12 en 14 weken. Dit kan vervelende pijn veroorzaken. Maar, als je maar enig idee hebt dat je blaasontsteking hebt moet je het laten testen. Want te lang lopen met een blaasontsteking is ook niet goed.
Eens met die blaasontsteking! Ik had eerst rugpijn, toen ook bandenpijn. En ik bleek ook een blaasontsteking te hebben. Verder geen signalen dat het een blaasontsteking was... Nu is het hopelijk voorbij, al voel ik af en toe ook die bandenpijn wel. Dat zal er dan wel bijhoren. Ik heb wel geleerd dat je maar beter een potje te veel kan inleveren....
Ik merk vooral bovenin een gespannen buik, herkent iemand dit? Is dit ook bandenpijn?? En na lang staan / lopen ook beneden in mijn buik (dit is dan wel bandenpijn)