23 Reacties

6 dagen geleden

Ik heb hier vanaf dag 1 al last van. Ik denk dat ik inmiddels cup G heb. Ik heb onlangs bij de HEMA een paar naadloze beha鈥檚 gekocht. Ik vind ze persoonlijk heel fijn en is niet duur. Ik weet namelijk nog niet of ik borstvoeding geef. Dus ik heb me nog niet geori毛nteerd op voedingsbeha鈥檚

6 dagen geleden

Voor het goed op laten meten vooral naar een lingeriewinkel gaan (en dan niet een Hunkem枚ller) En weet dat de kleur van je bh verschil in strakheid enzo kan geven - dus de ene bh in het blauw kan anders zitten dan dezelfde in het roze bijv:)

6 dagen geleden

Reactie op Sanmeij

Voor het goed op laten meten vooral naar een lingeriewinkel gaan (en dan ni ...
Oh wat grappig! Dat wist ik niet. Dank voor het doorgeven. Dacht al ga wel opmeten bij een lingerie winkel, en dan kijken waar ik zwangerschap bh kan kopen en of voedings bh

6 dagen geleden

Reactie op GaveEcho010201

Ik heb hier vanaf dag 1 al last van. Ik denk dat ik inmiddels cup G heb. Ik ...
Dank voor je reactie. Ga er is naar kijken. Het is niet zo dat de tepels er zo doorheen komen? Sind sik zwanger ben groeien die borsten enorm maar en mijn tepels blijven stijf haha

6 dagen geleden

Ik heb hier vanaf dag 1 al last van. Ik denk dat ik inmiddels cup G heb. Ik ...
Goede tip! Mag ik vragen welke maat je hierin hebt? Ik heb zelf nu cup F, dan weet ik een beetje waar ik voor kan gaan 鈽猴笍

5 dagen geleden

Ik heb meegroei bh's gekocht van Feelou. Wel wat duur maar zitten heerlijk en kan je dus de hele zwangerschap aan + daarna met borstvoeding geven.

5 dagen geleden

Reactie op DJB123

Ik heb meegroei bh's gekocht van Feelou. Wel wat duur maar zitten heerlijk ...
Hier zie ik dus reclame van! Het is wel een aanrader?

5 dagen geleden

Reactie op Jessiszwanger

Oh wat grappig! Dat wist ik niet. Dank voor het doorgeven. Dacht al ga wel ...
Jaa kun je zeker doen hoor, dan heb je een richtlijn voor het passen. Bedoel meer dat als je zonder passen in verschillende kleuren wil kopen weet dan dat er verschil in kan zitten. Ik wist het ook niet, maar in mijn vorige zwangerschap naar een echte lingeriewinkel geweest en daar legde ze dat allemaal uit :)

5 dagen geleden

Voedingsbhs van de H&M vind ik echt heel fijn. Ben nu (sinds de zwangerschap) van de bv af maar draag de bus nog steeds.

5 dagen geleden

Reactie op Roos132

Goede tip! Mag ik vragen welke maat je hierin hebt? Ik heb zelf nu cup F, ...
Ik heb maat XL genomen. Normaal ben ik 75E. Ik moet wel eerlijk bekennen dat je tepels erdoor heen komt als ze zeer stijf zijn.

5 dagen geleden

Reactie op DJB123

Ik heb meegroei bh's gekocht van Feelou. Wel wat duur maar zitten heerlijk ...
Heb deze gisteravond ook besteld, ben benieuwd!

5 dagen geleden

Ik heb maat XL genomen. Normaal ben ik 75E. Ik moet wel eerlijk bekennen d ...
Dankje! Ik heb ze besteld, hopelijk is het ook iets voor mij 鈽猴笍

5 dagen geleden

Reactie op Jessiszwanger

Hier zie ik dus reclame van! Het is wel een aanrader?
Ik vind ze heerlijk zitten!! Moest alleen even wennen aan de sluitingen, iets anders dan een normale bh! En nog geen doorschijnende tepels gehad 馃槈

5 dagen geleden

Reactie op DJB123

Ik vind ze heerlijk zitten!! Moest alleen even wennen aan de sluitingen, ie ...
Top! Dankjewel!

4 dagen geleden

Ik heb de voedingsbh van de Hema. Setje van 2 voor 35 euro. Zit erg lekker
Voor tepels zien of voelen heb ik van die losse bh pads in m'n bh. Ik draag inmiddels 65L, wordt al weer te klein, dan heb je niet zoveel keus en gooi ik dit er maar gewoon bij in. En voor een goede zaak: regio maakt wel uit natuurlijk. Voor de liefhebber: er zit een goede (ook voor grotere maten, niet meer mijn maat alleen) in Duiven.

3 dagen geleden

Reactie op GemoedelijkeEland526167

Voor tepels zien of voelen heb ik van die losse bh pads in m'n bh. Ik draag ...
Bodystore toevallig?馃き Ben ik meermaals geweest iig en is echt top!

Reactie op Sanmeij

Bodystore toevallig?馃き Ben ik meermaals geweest iig en is echt top!
Hahaha ja!

17 uur geleden

Ik heb maat XL genomen. Normaal ben ik 75E. Ik moet wel eerlijk bekennen d ...
Ik heb ze binnen en ze passen met mijn 80-85F ook! 馃檹馃徎
Iemand ook een tip voor voorgevormde bhs? Deze bh zat mij goed, maar hier groei ik momenteel ook alweer uit (& een grotere maat hebben ze niet) Ik ben gestart met cup 80D, inmiddels geen idee welke reusachtige maat ik heb. En zit net op 22 weken zwangerschap ..