11 Reacties
4 dagen geleden
Ik heb nooit tegelijk 2 kleintjes gehad van mezelf, maar wel mijn dochter en nichtje die slechts 4 maanden scheelde, en mijn nichtje zat dan in de kinderwagen en ik nam mijn dochter mee in draagzak / draagdoek ☺️, heb dat sowieso met wandelen e.d. altijd de fijnste oplossing gevonden überhaupt, een drager
4 dagen geleden
Reactie op P.25
Onze kleine is ook 1,5 jaar als de baby komt en wij gaan wel voor een duo w ...
Hebben jullie een specifiek merk/model waar jullie naar gaan kijken?
4 dagen geleden
Wij hadden duo wagen dus kinderwagen kon ik ombouwen en een bolderkar echt heerlijk. Nu zwanger van 3 de en toch dezelfde wagen gekocht waarbij je hem kan ombouwen gewoon omdat ik het een fijn model vind
4 dagen geleden
Wij hadden een stikke xplory. En heb toen de jongste 1 jaar was toch een bugaboo donkey op marktplaats erbij gekocht. En echt had ik bij nummer 1 willen hebben. Zo’n spijt van dat ik het toen niet gelijk gekocht heb.
Straks als de baby komt zijn de kids 7 en 5 en 2.5 jaar. Maar echt met vakanties en dagjes uit, wordt dat 2e zitjes zovaak even door iemand gebruikt. En ik vind het ook super fijn als je hem voor 1 gebruikt met het mandje ernaast. Kan eindelijk normaal lopend naar het dorp met al mijn boodschappen. Ik zeg niet twijfel! Echt zo handig!
gisteren
Onze kindjes schelen nu 16 maanden en ik heb de duowagen heel veel gebruikt. Eerst hadden we die van Cybex, maar daarbij kreeg ik last van mijn polsen. Ik denk omdat hij wat langer is en daardoor meer gewicht aan de voorkant heeft. Hij was zwaar om te sturen vind ik.
Daarom zijn we later overgestapt op de Bugaboo en daar ben ik heel blij mee. Hij lijkt en voelt heel breed, maar past eigenlijk gewoon overal doorheen.
Nu onze derde op komst is, en die ook weer dicht op de tweede zit, gebruiken we voor de oudste het meerijdplankje. Zo kunnen ze lekker alle drie op de wagen. Ik vind de Bugaboo ook wel heel gezellig ze doen vaak handje vasthouden en lekker naar elkaar 😊
15 uur geleden
Een duo-wagen is het écht waard!!! Ik had hem voor een klein prijsje op marktplaats gekocht, ik weet niet of dat meespeelt voor je man. Ik zou het wel doen… zeker met een hond erbij lijkt een kinderwagen me fijner dan een bolderkar. Toen ze 2 en 3 waren hebben we hem ook nog gebruikt, dus echt wel ruim 2 jaar plezier van gehad. Maakt ook boodschappen doen een stuk makkelijker😉
14 uur geleden
Reactie op Mykha26
Een duo-wagen is het écht waard!!! Ik had hem voor een klein prijsje op mar ...
Hier beide gehad ook bolderkar die je als gewone wagen kon duwen en de honden konden er ook in ahaha