6 Reacties
9 uur geleden
Ik zou je niet te druk maken. Ook als ie laag zou liggen is de kan nog vrij groot dat, doro de groei van je baarmoeder, de placenta nog weer wat verder omhoog komt te liggen:) geloof dat ze pas rond 32 weken daar echt iets zinnigs over kunnen zeggen (ivm de groei van je baarmoeder en dat de placenta mee beweegt als het ware met hoe je baarmoeder groeit)
9 uur geleden
Reactie op Adrianax
99 procent groot de placenta naar boven en bij 20 wk echo gaan ze dat ook ...
Dank je wel! Heb je het zelf ook te horen gekregen?馃
9 uur geleden
Reactie op Sanmeij
Ik zou je niet te druk maken. Ook als ie laag zou liggen is de kan nog vrij ...
Dank je wel voor je bericht!
3 uur geleden
Bij mij was dit ook zo bij de vorige zwangerschap. En toen we later nog een keer een echo deden om te kijken hoe het ervoor stond was hij mooi meegegroeid met de baarmoeder dus ik kon gewoon natuurlijk bevallen! Volgens mij is dit echt het meest voorkomende scenario hoor, dat het vanzelf bijtrekt!
3 uur geleden
Ik had hetzelfde maar daar zagen ze dat ie eroverheen lag. Schrok me rot, maar in 95% van de gevallen groeit ie tussen week 28 en 32 goed naar boven. Worst case scenario is een keizersnede... het kostte me een week om te wennen aan dat idee, en nu heb ik het naast mij kunnen neerleggen. Ze houden me in de gaten en ik weet dat het hoe dan ook goed komt. Maak je niet teveel zorgen<3