203 Reacties

4 maanden geleden

Goh, die motivatie is inderdaad nergens! Ik heb geen eens de energie om met de hond uit te gaan, gelukkig is dat dan wel een stok achter de deur om af en toe te moeten

4 maanden geleden

Reactie op GWJ

Goh, die motivatie is inderdaad nergens! Ik heb geen eens de energie om met ...
Deel deze mening! Onze hond loopt 4 keer op een dag dus zal wel moeten. Wat voor mij ook vaak werkt is beginnen met bijvoorbeeld 10 minuten te sporten en als je dan eenmaal bezig bent pak je door. Succes!

4 maanden geleden

Hier ook inderdaad twee honden. Maar dat was helaas niet de oplossing voor die 28 kilo de eerste keer. Maar inderdaad wel echt een stok achter de deur om na werk nog te wandelen! Ik zit er aan te denken om het sterkher programma te doen voor tijdens de zwangerschap. Die heb ik wel na de zwangerschap, maar nooit ervoor. Morgen maar even induiken. Kom op meiden. Matje voor de tv en wat oefeningen enzo. We kunnen het! 😘💪🏻👏🏻 7 km kunnen doen van de 8. (want mijn teen deed pijn, nagel te lang 😂😂. Ook dat nog!!!!)

4 maanden geleden

Goed bezig! Ik doe zelf wel veel yoga en dat werkt ook heel goed! (Al 5 kilo kwijt)

4 maanden geleden

Ik ben nog steeds 10kg zwaarder dan voor mijn eerste zwangerschap dus ik sluit mij graag aan. Woensdag en vanavond gezwommen dus ik ben wel weer goed op weg 😌

4 maanden geleden

Reactie op V.Kirbs

Ik ben nog steeds 10kg zwaarder dan voor mijn eerste zwangerschap dus ik sl ...
Jeej!!! Goed bezig!! Elke dag sporten is er één meegenomen! 🙏🏻

4 maanden geleden

Reactie op V.Kirbs

Ik ben nog steeds 10kg zwaarder dan voor mijn eerste zwangerschap dus ik sl ...
En wat moeilijk hé, on van die kilos af re komen. Helemaal met gebroken nachten. 😱😱😱

4 maanden geleden

Reactie op Rozemarijntijm

Goed bezig! Ik doe zelf wel veel yoga en dat werkt ook heel goed! (Al 5 kil ...
Wat een goed idee! Doe je dit op een sportschool? Of gewoon thuis met YouTube? Ik zat toevallig net kanalen te bekijken, maar geen idee wat/wie er goed is.

4 maanden geleden

Reactie op Rees1988

Wat een goed idee! Doe je dit op een sportschool? Of gewoon thuis met YouTu ...
Ik doe dit thuis met YouTube, Ik vond yoga met Adriene heel fijn. Yoga Flow is ook een aanrader. Dan doe je yoga op je ademhaling dus op je eigen tempo

4 maanden geleden

Reactie op Rozemarijntijm

Ik doe dit thuis met YouTube, Ik vond yoga met Adriene heel fijn. Yoga Flow ...
Dankjewel, ga ze vanavond even bekijken en uitproberen. Fijn om het thuis te kunnen doen. 🙏🏻

4 maanden geleden

Zeker!! Misschien kunnen we een app groep maken?

4 maanden geleden

Oooh jaa leuk! Ik wil hier ook aan mee doen ❤️

4 maanden geleden

Ik heb net voor het eerst in jaren buiten hardgelopen. Was heerlijk! Ik sport wel sinds 6mdn 3 x/week in de sportschool. Dus ben niet compleet a-sportief. Maar hoe ik dit ga volhouden is de vraag… blijven luisteren naar mijn lichaam is zo belangrijk

4 maanden geleden

Reactie op Suusje_B

Ik heb net voor het eerst in jaren buiten hardgelopen. Was heerlijk! Ik spo ...
Goed bezig!!! Is goed weer nu nog buiten!! Knap hoor zo voor het eerst!

4 maanden geleden

Wat een leuk initiatief! Ik ben ook van plan te blijven sporten (nu net 5 weken). Moet me er ook echt toe zetten om te trainen en moet het soms al rustiger aan doen. Vandaag staat een halve marathon op de planning. Ben heel benieuwd of het lukt met alle kwaaltjes... Wish me luck.

4 maanden geleden

Leuk topic! Net 5k gerend! Ging heel lekker, maar wel iets te hard, zag ik achteraf, voornamelijk zone 4 en een beetje 5😅. Volgende keer iets rustiger aan en vooral opletten of ik 6-8 woorden kan zeggen zonder buiten adem te raken. Heb het idee dat die hartslag sowieso al aan de hogere kant zit namelijk. Las ergens dat je daarom beter op je woorden dan op je horloge kan letten. Ik ben 5 weken, verwacht niet dat dat nu al kwaad kan.

4 maanden geleden

Leuk topic! Net 5k gerend! Ging heel lekker, maar wel iets te hard, zag ik ...
Super bezig! Mijn hartslag ligt inderdaad ook echt hoger zowel in rust als met sporten. Goede tip om wat meer op woorden te letten. Ik zat idd ook dik in zone 4, normaal niet het geval. Lekker he, toch nog een beetje bezig te blijven haha. Net eerste keer yoga gedaan. Ook leuk voor de afwisseling!

4 maanden geleden

Nou, ik heb het geprobeerd... Maar 15 min met de hond uit is voor mij maximaal! Ik loop zo snel als mijn oma van 87 en mijn hart bonst dan al zo hard! Nu ook echt 10 min thuis bijkomen op de bank, al jankend uiteraard want hormonen

4 maanden geleden

Proficoat iedereen. Ik ben net 8 km gaan lopen, ik heb wel een vriendin die mee gaat en mij extra motiveert. Idd rustig op het gemakje ik hoop nog lang te kunnen gaan lopen aangezien dit toch mijn uitlaatklep is.

4 maanden geleden

Ik ben best fanatiek met voetballen, ik ben nu 5 weken zwanger.. tot wanneer denken jullie dat ik kan voetballen? Het eerste trimester nog wel en dan voorlopig stoppen? Of per direct ?