203 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op GWJ
Goh, die motivatie is inderdaad nergens! Ik heb geen eens de energie om met ...
Deel deze mening! Onze hond loopt 4 keer op een dag dus zal wel moeten. Wat voor mij ook vaak werkt is beginnen met bijvoorbeeld 10 minuten te sporten en als je dan eenmaal bezig bent pak je door. Succes!
4 maanden geleden
Hier ook inderdaad twee honden. Maar dat was helaas niet de oplossing voor die 28 kilo de eerste keer. Maar inderdaad wel echt een stok achter de deur om na werk nog te wandelen!
Ik zit er aan te denken om het sterkher programma te doen voor tijdens de zwangerschap. Die heb ik wel na de zwangerschap, maar nooit ervoor.
Morgen maar even induiken.
Kom op meiden. Matje voor de tv en wat oefeningen enzo.
We kunnen het! 😘💪🏻👏🏻
7 km kunnen doen van de 8. (want mijn teen deed pijn, nagel te lang 😂😂. Ook dat nog!!!!)
4 maanden geleden
Goed bezig! Ik doe zelf wel veel yoga en dat werkt ook heel goed! (Al 5 kilo kwijt)
4 maanden geleden
Reactie op Rees1988
Wat een goed idee! Doe je dit op een sportschool? Of gewoon thuis met YouTu ...
Ik doe dit thuis met YouTube, Ik vond yoga met Adriene heel fijn. Yoga Flow is ook een aanrader. Dan doe je yoga op je ademhaling dus op je eigen tempo
4 maanden geleden
Wat een leuk initiatief! Ik ben ook van plan te blijven sporten (nu net 5 weken). Moet me er ook echt toe zetten om te trainen en moet het soms al rustiger aan doen. Vandaag staat een halve marathon op de planning. Ben heel benieuwd of het lukt met alle kwaaltjes... Wish me luck.
4 maanden geleden
Leuk topic! Net 5k gerend! Ging heel lekker, maar wel iets te hard, zag ik achteraf, voornamelijk zone 4 en een beetje 5😅. Volgende keer iets rustiger aan en vooral opletten of ik 6-8 woorden kan zeggen zonder buiten adem te raken. Heb het idee dat die hartslag sowieso al aan de hogere kant zit namelijk. Las ergens dat je daarom beter op je woorden dan op je horloge kan letten. Ik ben 5 weken, verwacht niet dat dat nu al kwaad kan.
4 maanden geleden
Leuk topic! Net 5k gerend! Ging heel lekker, maar wel iets te hard, zag ik ...
Super bezig!
Mijn hartslag ligt inderdaad ook echt hoger zowel in rust als met sporten.
Goede tip om wat meer op woorden te letten. Ik zat idd ook dik in zone 4, normaal niet het geval.
Lekker he, toch nog een beetje bezig te blijven haha.
Net eerste keer yoga gedaan. Ook leuk voor de afwisseling!
4 maanden geleden
Ik ben best fanatiek met voetballen, ik ben nu 5 weken zwanger.. tot wanneer denken jullie dat ik kan voetballen? Het eerste trimester nog wel en dan voorlopig stoppen? Of per direct ?