13 Reacties

2 dagen geleden

Op welk moment je het wil inzetten op jouw werk is te overleggen met je werkgever. In principe ben je daar vrij in

2 dagen geleden

Ik haal het uurtje aan het einde van de dag af, dus uurtje eerder naar huis. Heerlijk!

2 dagen geleden

Jazeker, zo kan je het ook gebruiken. In overleg met je werkgever 鈽猴笍

2 dagen geleden

Misschien een gekke vraag maar is dit boven op de vaste pauze zeg maar van een half uurtje lunch?

2 dagen geleden

Reactie op Jessiszwanger

Misschien een gekke vraag maar is dit boven op de vaste pauze zeg maar van ...
Ja je hebt recht op 1/8 van je werkdag als extra pauze. Dus als je 8 uur werkt is dit dus 1 uur.

2 dagen geleden

Vanaf wanneer heb je daar recht op in je zwangerschap?

2 dagen geleden

Bedankt voor je antwoord!

2 dagen geleden

Reactie op CJ.0003

Vanaf wanneer heb je daar recht op in je zwangerschap?
Volgens mij zodra je het kenbaar maakt.

2 dagen geleden

Hierin staat het even opgesomd vanuit de overheid

2 dagen geleden

Zou het bespreken met je leidinggevende. Ze mogen het niet weigeren. Ik werk fulltime en heb afgesproken dat ik iedere dag om 1400 uur naar huis ga, een uur rust tot 15:00 uur en vanaf dan verder thuiswerk. Geeft mij veel rust.

gisteren

Hoe doen jullie dat met je werkzaamheden? Ik werk in het onderwijs en ik kan wel elke dag uur eerder naar huis of na schooltijd een uur pauze nemen, maar dan heb ik niet minder werk, dus daar schiet ik eigenlijk niets mee op 馃槄

gisteren

Ik weet dat de regeling bestaat, en het lijkt me lekker er gebruik van te maken wanneer mijn werkzaamheden het toelaten. Echter hou ik het werken prima vol en heb ik het niet nodig, dus ik voel me bezwaard om het extra uurtje te nemen. Hoe hebben jullie dit gedaan? Of hebben jullie wel het gevoel het echt nodig te hebben?