15 Reacties

4 dagen geleden

Wij hebben Petit Amelie Nuage op het oog, maar geen ervaring mee dus ik durf hem je niet aan te raden

4 dagen geleden

Wij gaan voor de sebra kili meegroeiledikant. Nieuw vrij prijzig dus hebben hem via marktplaats gekocht zo goed als nieuw voor €500🥰

4 dagen geleden

Ik heb deze besteld , heb zelf de 60x120 variant. Maar zoals op de foto te zien is er ook een grotere. Vind hem prachtig. Maar zoals hier eerder is gezegd heb ik er geen ervaring mee

3 dagen geleden

We hebben voor onze dochter gewoon het simpele ledikantje van de ikea gekocht: https://www.ikea.com/nl/nl/p/sniglar-babybedje-beuken-30248537/ Ze is nu 3 en slaapt er nog heerlijk in. Ze krijgt binnenkort een nieuwe kamer en ook een nieuw bed, deze is dan over een tijd voor de baby.

3 dagen geleden

Reactie op Paulinevdb01

We hebben voor onze dochter gewoon het simpele ledikantje van de ikea gekoc ...
Ja wij hebben deze ook gekocht. Moet zeggen dat ik zoveel andere mooie bedjes heb gezien maar die prijzen.. nu met het ikea bedje kunnen we later een leuk peuterbed kopen 🤗

3 dagen geleden

Reactie op jd30

Wij gaan voor de sebra kili meegroeiledikant. Nieuw vrij prijzig dus hebben ...
Wij ook! Deze gaat nu door naar de tweede. Echt een parel in je babykamer vind ik nogsteeds ❤️. En fijn dat hij mee kan groeien!

3 dagen geleden

Reactie op KarelG

Wij ook! Deze gaat nu door naar de tweede. Echt een parel in je babykamer v ...
Wij ook! 💕

3 dagen geleden

Reactie op mijngelukje

Ja wij hebben deze ook gekocht. Moet zeggen dat ik zoveel andere mooie bedj ...
Is dat ook een fijn bedje in gebruik?

3 dagen geleden

Reactie op Irisjex

Ja gewoon een heel simpel bedje eerlijk gezegd 🙈

3 dagen geleden

Wij hebben gewoon lekker een gratis ledikant gescoord via Facebook. Misschien ben ik hierin wel makkelijk hoor 🤣 Natuurlijk kopen we wel een nieuw matras enzo. Sommige dingen vind ik juist heel leuk om 2e hands te vinden zoals een box en een trip trap en dan te verven enzo! Anders spullen kopen we dan wel weer nieuwe en wat duurder. Dus we doen beetje van alles wat :)

3 dagen geleden

Reactie op 1eBaby1995-2026

Wij hebben gewoon lekker een gratis ledikant gescoord via Facebook. Missch ...
Wij ook hoor! Trip trap en commode van marktplaats. Met een likje verf weer als nieuw. Ledikantje hebben wij van ikea, kan prima! Sommige dingen wel wat duurder en nieuw, zoals een kinderwagen, matras en babyfoon.

3 dagen geleden

Reactie op Minke93

Wij hebben Petit Amelie Nuage op het oog, maar geen ervaring mee dus ik dur ...
Wij hebben deze voor onze dochter van 3. Ze slaapt er inmiddels al jaren in, heel blij mee!

3 dagen geleden

Wij hebben voor de oudste een stokke sleepi. Kan mee tot een jaar of 4/5. Dan is t plan dat we dan overstappen naar een normaal bed. Super fijn stevig bedje. Met verschillende hoogtes en dr kan makkelijke en kant uit zodat ze er later zelf in en uit kunnen. Nu voor de 2e willen we weer een stokke sleepi kopen met t zelfde plan. Wel via marktplaats. Daar staan genoeg. Voor de eerste 6 maanden hebben we een cosleeper tori van maxi cosi.

3 dagen geleden

Reactie op Irisjex

Wij hebben deze ook. Zoon slaapt erin sinds hij 3 maanden is en hij is nu 19 maanden. Heel fijn bedje, lekker simpel, ik vind ‘m mooi. Ga deze ook weer aanschaffen voor de tweede.

6 uur geleden

Wij wilden heel graag de Stokke sleepi mini, maar vonden die veel te prijzig en wilden graag een nieuw bedje. Dus na wat speurwerk kwam ik op een dupe uit, en hebben we deze nieuw gekocht. https://www.babypark.nl/waldin-oval-combibed-7-in-1.html?_gl=1*1a8enz2*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=Cj0KCQiArOvIBhDLARIsAPwJXOZDUZ2cFFNcjVAYsFaPe0oMk0hx4psNhJdfOItSXPaAUb9nuJB2ONMaAkn9EALw_wcB&gbraid=0AAAAADqk4c9N_krUAEHcHzMa3_o36YpUs&color=494 Als je het merk Waldin NL een berichtje stuurt via instagram, kun je ook een kortingscode krijgen en bij hun zelf bestellen! Hij is nieuw in het assortiment van veel Nederlandse babywinkels, dus er is nog nooit sale op geweest (naat mijn weten). Wij kregen in ieder geval nog 10% korting!