20 Reacties
vorige week
Reactie op MamaDemi
Herkenbaar! Ook van de oudste en nu ook als ik te veel doe. Niet/minder hui ...
Bedankt voor je reactie! Voor mij is het de eerste en merk dat ik dit totaal nog niet had verwacht. Vandaag heb ik heel rustig aan gedaan, in bad geweest, op de bank doorgebracht. Toch nu ook weer die harde buik. Echt gek!
vorige week
Reactie op AttenteMelodie938199
Bedankt voor je reactie! Voor mij is het de eerste en merk dat ik dit totaa ...
Vervelend dat je hier zo veel last van hebt. Volgens mij zou het ook kunnen komen door stres in het algemeen. Niet enkel lichamelijke stres/belasting, maar ook mentale stres.
Misschien een keer alles waar je je zorgen over maakt, en kijken wat je eraan kan doen en mensen erbij betrekken.
Hoop dat dit je misschien ietsjes helpt 😘
vorige week
Ik heb er geen ervaring mee, maar misschien dat ademhalingsoefeningen of meditaties ook kunnen helpen?
vorige week
Reactie op Samantha0303
Vervelend dat je hier zo veel last van hebt. Volgens mij zou het ook kunnen ...
Bedankt voor je reactie! Dat las ik ook inderdaad! Maar ik heb juist het gevoel dat ik wel relaxed ben. Werk loopt prima, privé gaat goed. Heb mezelf door de jaren heen echt leren kennen en ook m’n triggers kan ik signaleren. Zit dus best oké in mijn vel voor mijn gevoel. Zal het ook met de verloskundige gaan bespreken als ik over 2.5 week controle heb.
vorige week
Hier zwanger van de 3e en dacht ook al huh harde buiken wat vroeg bij een week of 15. Wat blijkt nou de baarmoeder is een spier die dus ook enorm reageert op de bewegingen van de baby. Nu ook bij bijna 18 weken de baby meer voel weet ik zeker dat het drukte van de baby was waar mijn baarmoeder op reageert door even te krampen.
Mijn ervaring met echte harde buiken is dat heel mijn buik hard werd en dit was vooral de baarmoeder.
vorige week