18 Reacties

vorige week

Ik heb zoiets 1x gekregen als kraamcadeau maar ik vond het vreselijk 馃槀 het zag er niet uit want baby ligt alleen maar. Zulke dingen zien er pas leuk uit als ze staan/lopen vind ik.

vorige week

Wat Parkbewoner zegt idd馃槄 ik probeer ook altijd te bedenken zou ik dit lekker vinden liggen? Allerlei randjes, knoopjes, frutsels die meisjes kleding heeft op de rug bijv馃馃槄
Ja indd je ziet hieronder de luoer. Dus eigenlijk met een legging dragen of majo. Zijn korte馃槉

vorige week

Ik vond dit heel leuk in de zomer, als je in principe je baby toch alleen maar in een romper kan leggen door de hitte, is het net een wat leukere romper vond ik. Maar ik ben wel van de jurkjes en dingetjes, al vind ik comfortabel ook belangrijk. Zo鈥檔 extra randje stof kan weinig kwaad denk ik

vorige week

Maar ik heb ze dan ook alleen met korte mouwen als zomer ding haha
Ik vind dit echt te schattig, heb er ook zo eentje gekocht en hoop dat het leuk staat. Geen idee, want dit is mijn eerste kindje

vorige week

Reactie op Saskia.a

Ik vond dit heel leuk in de zomer, als je in principe je baby toch alleen m ...
Dit lijkt me een super zacht stofje dus comfortabel genoeg inderdaad馃グ Maar het is dus meer een los rompertje dan dat je hier een maillotje onder doet dus?
Soo cute, waar is deze van? 馃ズ

vorige week

Je ziet de luier hier onderuit, maar dit is heel leuk met een maillotje.

vorige week

Reactie op Mykha26

Dit lijkt me een super zacht stofje dus comfortabel genoeg inderdaad馃グ Maar ...
Ik heb ze dus alleen zonder mouwen als losse romper gebruikt, maar ik denk dat het best met een maillot kan alleen kan je die dan niet zo hoog optrekken misschien

vorige week

Bij jou voorbeeld lijkt de rok vrij hoog, dus daar kan je de maillot misschien wel hoog doen

vorige week

Hier draagt mijn dochter zo鈥檔 zelfde jurkje met romper eraan vast, vond het ideaal. Jurkje valt gewoon over de romper heen hoor :) alleen soms zie je het rompertje omdat ze nog ligt.

Reactie op Saartje2021

Hier draagt mijn dochter zo鈥檔 zelfde jurkje met romper eraan vast, vond het ...
Super schattig toch馃槏

Reactie op Saartje2021

Te schattig!

vorige week

Reactie op Saartje2021

O dit had ik even nodig, wat super cute!! Na 2 jongens krijgen we een meisje dus wil graag iets bestellen om het besef te laten komen馃グ

4 dagen geleden

Zo viel het bij mijn dochtertje

2 dagen geleden

Reactie op EA150425

Zo viel het bij mijn dochtertje
Ik hou ervan!馃グ