11 Reacties
gisteren
Heel herkenbaar, ik werd er zo verdrietig en onzeker van. Vanaf 7 weken begon het en nu bijna 14 weken. Nu kreeg ik salicyzuur getipt en dit mag zwanger ook. Ik gebruik die van Paula’s choice nu iets minder dan een week en bijna alles is weg. Ik gebruik het op een watje savonds voordat ik na bed ga, en dep de probleem zones aan. Super tevreden over! Hopelijk helpt het voor jou ook!😚

gisteren
Bha zoals salicylzuur word door sommige ook weer afgeraden in de zwangerschap, vind deze echt een hele lastige. Voor de rest helaas geen tips wat wel😐
gisteren
Reactie op jd30
Ja ik had overlegd met de gynaecoloog en die gaf aan dat het gewoon kon.
Aah jaa das indd een beetje het punt de 1 zegt absoluut niet de ander zegt alleen spottreatment en weer een ander zegt geen probleem dus daarom vind ik m zo moeilijk
gisteren
Reactie op jd30
Jaa ze zei idd wel spot treatment maar verder kon het geen kwaad. Ja anders ...
Kon ook niet zo goed vinden wat t gevaar was, ja dat het in de bloedbaan terecht zou kunnen komen maar en dan?😅 helaas zou spottreatment mijn hele hoofd betekenen op dit moment volgensmij niet helemaal de "spot" die ze bedoelen😅
gisteren
Ik ben iemand die buiten de zwangerschap om ook regelmatig last heeft van acne en ik begrijp hoe je je voelt. Het kan echt ontzettend vervelend zijn.
Ik heb zelf al veel producten geprobeerd van de drogist, maar helaas werken deze bij mij niet of nauwelijks. Heeft mij alleen maar heel veel geld gekost!
Wat bij mij wel wat doet is benzoylperoxide. Dit is ook bewezen effectief bij acne en zonder recept te koop bij de apotheek. Nadeel is dat het een paar weken duurt voordat het werkt en het in het begin je huid kan irriteren. Daarnaast is het oppassen met kleding en handdoeken, omdat het vlekken kan achterlaten.
Mocht het bij jou echt heel hevig zijn dan kun je ook een afspraak maken bij de huisarts. Volgens mij is er ook een antibiotica crème die je veilig kunt gebruiken tijdens de zwangerschap.
https://www.apotheek.nl/medicijnen/benzoylperoxide-op-de-huid#heb-ik-een-recept-nodig
gisteren
Reactie op jd30
Heel herkenbaar, ik werd er zo verdrietig en onzeker van. Vanaf 7 weken beg ...

Toevallig heb ik deze staan! Gebruik je deze in combinatie met een moisturiser of een andere crème?