13 Reacties

2 weken geleden

Yes is een jongetje! Had precies dezelfde foto en gisteren te horen gekregen dat het een jongen is. Met 14+5 dagen

2 weken geleden

Echo met 14+0

2 weken geleden

Ja is een jongen' hier ook zo echo gehad kijk maar dit was 13+4

2 weken geleden

Ik denk een jongen!

2 weken geleden

Ik denk ook een jongen, leuk hoor! 🩵 Dit is onze babyboy met 13+2

2 weken geleden

Hahaha nou wij willen het geslacht dus niet weten. Maar ik had met de termijnecho 12 weken een inwendige echo. Want het ligt enorm verstopt. Nog nooit gehad (4e zwangerschap!) Maar inwendig krengen we dit beeld als eerste te zien, 2 benen met een puntje in het midden.. de verloskundige zei er niks over omdat wij het niet willen weten. Maar nu denk ik dus whaha zou het dan toch echt zo zijn!🤣🙈. We hopen stiekem zelf namelijk als gezin wel op een jongen!🥰

6 dagen geleden

Een jongentje! Wij zagen gister dat we een meisje kregen en daar zag je echt een ‘inham’ bij de schaamlippen. Dit kan haast niet anders! Gefeliciteerd ♥️

6 dagen geleden

Ik heb gister deze echo gehad met 13 weken, een meisje zei ze. Ziet er ook echt anders uit dan jouw echo 😛

6 dagen geleden

Vandaag mijn 13 weken echo gehad en de gynaecoloog kon er niet omheen. Hij wilde het maar wat graag laten zien🙈💙

16 uur geleden

Jongetje☺️

12 uur geleden

Reactie op jd30

Vandaag mijn 13 weken echo gehad en de gynaecoloog kon er niet omheen. Hij ...
Dit beeld heb ik ook gezien 🤭 mijn gyno zei “we kijken deze echo niet naar het geslacht, ze hebben nu allemaal een verdikking” ja ammehoela 🤣 ik heb al een jongen dus herkende dit beeld direct 😜

12 uur geleden

Reactie op Happyjoy90

Dit beeld heb ik ook gezien 🤭 mijn gyno zei “we kijken deze echo niet naar ...
De gynaecoloog vertelde het bij ons direct simpelweg omdat je het constant ging zien 🤣🤣