8 Reacties
2 dagen geleden
Als het goed is wel met de adapters. Wij hebben een Joolz Geo 3 met daarbij een Cybex autostoel en die kan gewoon op de kinderwagen
2 dagen geleden
De Joolz aer2 is een light weight buggy waar je ook een wieg of autostoel op kan gebruiken :)
2 dagen geleden
Weet ik maar ik heb niks met Joolz dus dat is het enige merk waarvan ik zeg, die hoef ik niet 😂
Zijn vast genoeg andere merken. Maar mijn belangrijkste vraag is eigenlijk;
Stel ik koop een qute wagen, kan ik daar die cybex kinderstoel op bevestigen met adapters?
17 uur geleden
Reactie op Bangverlangen
Weet ik maar ik heb niks met Joolz dus dat is het enige merk waarvan ik zeg ...
Het schijnt te kunnen met de autostoelen op verschillende wagens, met inderdaad een adapter. Wij willen dit wel echt zeker weten en gaan met de Nuna autostoel adapter naar de winkel om te kijken of die dus op een Joie wagen past. Dus ik zou dit in de winkel navragen en ook echt laten controleren want het kan niet altijd!
10 uur geleden
Ik had het in de winkel gevraagd en inprincipe kan iedere autostoel op iedere kinderwagen, dit wel met de adapters van desbetreffende kinderwagen:)
10 uur geleden
Mijn advies is koop de kinderwagen 2e hands en investeer het geld later in een goede buggy. Als ik wist hoe “kort” je doet met een kinderwagen had ik namelijk nooit een nieuwe Cybex gekocht destijds met alles erop en eraan. Een buggy is zoveel praktischer en maakt bewegen met je kind zoveel makkelijker.