51 Reacties
2 dagen geleden
Reactie op Gvanvl
Ik heb 3 kinderen en bij allemaal een andere gehad. Nu zwanger van nummer 4 ...

Wow die ziet er inderdaad heel handig uit! Een ooknnog eens mooi en ook erna nog goed te gebruiken denk ik.
Dankjewel!
2 dagen geleden
Ik zou naar een tas kijken die niet percee ‘luiertas’ kan noemen maar wel waar veel in kan.
Zeker op het begin neem je best wat mee.
En met evt. Meerdere kinders is het helemaal handig.
Zelf heb ik mijn luiertas na 2 verschillende gekocht te hebben zelf gemaakt en die ga ik dus nu gebruiken voor mijn 3e kind.
2 dagen geleden
Reactie op Motherdia
Ik wil deze gaan aanschaffen. Ik had bij mn eerste kindje een klassieke lui ...

Ik heb zo'n soortgelijke rugtas van K&S als werktas, maar ik vind deze niet fijn om op mn rug te dragen. Dat heeft te maken met de hengsels die je om de schouders doet (zijn relatief dun) en de vorm van de tas zelf die vrij stug is. Het gewicht hangt snel onderin waardoor de bovenkant van de tas van mijn rug af gaat staan. Deze luiertas lijkt nagenoeg hetzelfde model te hebben.
2 dagen geleden
Reactie op NatuurlijkRiviertje
Ik heb zo'n soortgelijke rugtas van K&S als werktas, maar ik vind deze ...
Met relatief dun bedoel ik relatief smal. Niet erg comfortabel bij m'n schouders.
2 dagen geleden
Reactie op NatuurlijkRiviertje
Ik heb zo'n soortgelijke rugtas van K&S als werktas, maar ik vind deze ...
Ik heb denk ik dezelfde rugzak, voor werk, en ben er ook niet helemaal tevreden over. De ritsen zijn erg stug (hoewel ik in nieuwere edities van dezelfde tas al wel andere ritsen heb gezien) zit zeker in de zomer niet lekker op je rug, doordat je minder "demping" hebt van een dikkere jas.
2 dagen geleden
Reactie op Samantha0303
Ik heb denk ik dezelfde rugzak, voor werk, en ben er ook niet helemaal tevr ...
Fijn om te horen dat het niet aan mij ligt. 😂
2 dagen geleden
Ik heb deze gekocht met bijpassende toilettas en hydrofiele doeken… simpelweg omdat ik hem mooi vind 🤣 en hij past bij de kinderwagen

2 dagen geleden
Reactie op Gvanvl
Ik heb 3 kinderen en bij allemaal een andere gehad. Nu zwanger van nummer 4 ...

Wij hadden deze bij de eerste ook, maar ik vond hem dus juist super onhandig… geen rugzak meer hier. Niet alles paste erin en je moet veel stapelen, ik vind spullen naast elkaar meer overzicht geven
2 dagen geleden
Reactie op ☀️☀️
Heeft iemand die van studio noos? Vind ze zo leuk maar idk of ze wel prakti ...
Ik heb die zonder vakken (mom bag). Past enorm veel in wat fijn is, draagt ook lekker, snel om te gooien. Alleen je zoekt je de blubber doordat het 1 groot vak is en ik neem vaak te veel mee denk ik. Twijfel om nu die andere met vakken te kopen.
2 dagen geleden
Ik wilde gewoon die van de Kruidvat uit de gratis babybox gaan gebruiken, ik schrik een beetje van de prijzen die ik hier zie 🙈 Maar ik ga het wel zien denk ik, als het niet handig werkt, kan je altijd nog een andere nemen
2 dagen geleden
Reactie op Motherdia
Ik wil deze gaan aanschaffen. Ik had bij mn eerste kindje een klassieke lui ...

Ik heb deze maar dan zonder alle extra’s omdat het m’n werk tas is haha. Maar gebruik hem nu ook wel als tas om mee te nemen.
Ik heb de vorige keer onderstaande tas gebruikt. Lekker stevig en kan veel in wat straks met 2 kinderen helemaal handig is

2 dagen geleden
Vandaag hebben wij deze besteld (uitgekozen door mijn man). 🥰 En nu maar hopen dat het ook praktisch is haha

2 dagen geleden
Wij hebben bij de eerste een leren rugzak luiertas aangeschaft. En we gebruiken ‘m nu 5,5 jaar later nog steeds voor elk uitje. En gaat weer mee naar baby 3. Ook wanneer de kids wat groter worden neem je ‘m makkelijk mee op de rug waar je ook heengaat. Beter voor m’n schouders dan een schoudertas dacht ik toen en zakt niet af als je je handen vrij wilt hebben voor de andere kids. We zeiden van de week nog tegen elkaar dat we er zo blij mee waren. Misschien niet zo groot als sommige andere tassen maar wij hebben nooit ruimte gemist. Het is deze maar lijkt nu nergens meer verkrijgbaar: https://www.bol.com/nl/nl/p/dr-amsterdam-rugzak-icon-black/9200000127149412/?s2a=#productTitle