289 Reacties
4 weken geleden
Oe spannend! Ik heb hem volgende week maandag. Ook nu al zenuwachtig voor. Uitslag duurt geloof ik 2 weken hè?
4 weken geleden
Reactie op RuimdenkendeBoom894453
Oe spannend! Ik heb hem volgende week maandag. Ook nu al zenuwachtig voor. ...
Jaa ik snap je helemaal! Nog even volhouden haha.
Ja ik vroeg t vanochtend aan dr en zij zei 5 dagen. Maar ik ga er maar vanuit dat t 10 werkdagen is, dan kan t alleen maar meevallen 😅 Ik duim voor ons allen, dat het goede uitslagen zullen zijn!! 🍀🍀
4 weken geleden
Reactie op AS1992
Hee! Spannend hoor! Hebben ze bij jou gezegd hoelang t zou duren ongeveer?
Ongeveer 10 werkdagen maar ik kijk heletijd op de app of er iets staat 😂
4 weken geleden
Reactie op MamavanZafer
Ongeveer 10 werkdagen maar ik kijk heletijd op de app of er iets staat 😂
Ooo kan jij t in een app zien, beter zeg! 😱 Zwangerenportaal zeker? Daar werken ze bij mij niet mee 🫠
Als het een goede uitslag sturen ze een mail via ZorgDomein, en anders word ik gebeld
4 weken geleden
Wat spannend hè! Ik ga volgende week woensdag. Eerst dinsdag de termijnecho, dus sowieso een spannende week (maar wel veel zin in)!
4 weken geleden
Reactie op AS1992
Ooo kan jij t in een app zien, beter zeg! 😱 Zwangerenportaal zeker? Daar w ...
Nee in de kind app, is een app waar de verloskundige de uitslag dan in zet.
Vorig jaar had ik dat niet door.. dus de uitslag stond er al een week 🫣😂
4 weken geleden
Reactie op SereneZonnestraal854126
Wat spannend hè! Ik ga volgende week woensdag. Eerst dinsdag de termijnecho ...
Jaa echt ongekend! Elke keer denk ik, nu kunnen we even ademhalen. Maar dan komt t volgende stresspunt weer 🤣😅 Zo idd, zeker een spannende week voor jou volgende week! Maar inderdaad zodra je die termijnecho hebt gehad is er wel weer een mijlpaal gehaald en zie je ook echt al een klein mensje! Op naar een mooie termijnecho en goede nipt! 😊🍀
4 weken geleden
Ik heb m'n afspraak waar dit überhaupt gevraagd gaat worden relatief laat. Er was weinig plek. Ik weet dus dat ik er nòg langer op moet wachten, best wel zenuwslopend :)
4 weken geleden
Reactie op Selienanoniem
Ik ga hem vrijdag doen
Ik ook! Spannend