16 Reacties

5 dagen geleden

Herkenbaar, momenteel werkt de sensitive bodylotion van Kruidvat

5 dagen geleden

Oohhhhhh ik heb dit ook!!! Ik word er echt gek van 🥲 Ik smeer in de ochtend en in de avond vette crème

5 dagen geleden

Heeel herkenbaar! Ik heb iedere winter last van een droge huid, maar tijdens de zwangerschap nu is het e het echt extreem. Krab m'n huid bijna kapot van de jeuk

5 dagen geleden

Reactie op LianneF

Herkenbaar, momenteel werkt de sensitive bodylotion van Kruidvat
Bedankt!! Dat ga ik eens proberen

5 dagen geleden

Reactie op MamavanZafer

Oohhhhhh ik heb dit ook!!! Ik word er echt gek van 🥲 Ik smeer in de ochten ...
erg he!!! Ik heb het idee dat ik kan blijven smeren en dat het niet werkt. Om gek van te worden

5 dagen geleden

Reactie op Denik

Heeel herkenbaar! Ik heb iedere winter last van een droge huid, maar tijden ...
Super vervelend!! Ik heb precies hetzelfde. Overal heb ik wondjes inmiddels

5 dagen geleden

Ja heel herkenbaar. Ik heb dit ook erger tijdens de zwangerschap, ik krijg van de huisarts triamcinolonacetonidecreme. Werkt goed!

5 dagen geleden

Ik heb het ook al vanaf het begin van de zwangerschap
Ik heb het ook, maar ik heb sowieso eczeem dat erger wordt bij seizoenwisseling. Dat is nu weer veeeel erger, vooral op mn handen, vinger en armen. Ik probeer zo min mogelijk hormoonzalf te gebruiken, maar soms kan het niet anders. Mij is geadviseerd om het in ieder geval ten alle tijden vet te houden.

5 dagen geleden

Reactie op ActieveSequoia074986

erg he!!! Ik heb het idee dat ik kan blijven smeren en dat het niet werkt. ...
Nee klopt heb ik ook.. heb ook plekjes op me lichaam van het krabben

5 dagen geleden

Herkenbaar en het valt me op dat het vaak na het eten toeneemt. Heb je dit ook?🤭

5 dagen geleden

Pfff ik ook, vooral in mijn gezicht rondom mijn ogen. Mijn gouden tip is Cicaplast van La Roche Posay!

4 dagen geleden

Reactie op Happy2026

Herkenbaar en het valt me op dat het vaak na het eten toeneemt. Heb je dit ...
Oeh dat durf ik niet te zeggen eigenlijk!! Ga ik eens op letten :))

4 dagen geleden

Droge huid herken ik zeker. Zelfs mijn vingers zijn super droog. Ga er maar van uit dat dit ook een fase is, die hopelijk niet de hele zwangerschap duurt..

19 uur geleden

Ja ik merkte het ook al. Vooral de huid tussen mijn borsten werd helemaal schraal. Mijn moeder raadde mij de Manuka honing zalf van lucovitaal aan. Dit verlicht gelijk de jeuk en roodheid trekt ook gelijk bij. En vind het zelf ook een fijn idee omdat het niet volledig schemische troep is.