15 Reacties

3 weken geleden

Ja, heb helaas hetzelfde. Ik had goede hoop dat het nu in 2e trimester zou afnemen, maar het is elke ochtend raak. Ook als ik nog een tijdje blijf liggen en dus rustiger opsta. Ik heb dus helaas geen goede tips, slik zelf al Suprimal in de ochtend en avond. Geen idee of het daadwerkelijk iets helpt, maar neem het toch maar voor de zekerheid.

3 weken geleden

Ja dat heb ik ook maar ik drink gember thee dat helpt voor mij een brood bij Of voor dat jij waker wordt iets kleins eten dat helpt ook voor mij.

Reactie op Celine0306

Ja, heb helaas hetzelfde. Ik had goede hoop dat het nu in 2e trimester zou ...
Jaa precies, dat deed ik ook. Hoeveel weken bij jij? Ik ben bijna 17. Ik ben nu de suprimal aan het afbouwen van 1 tabletje in de ochtend naar een halve, maar het het idee dat het nu wel weer erger wordt

2 weken geleden

Ik had dit vanochtend ineens. Nog niet eerder in de zwangerschap overgegeven dus ik had dit niet verwacht. Mijn man denkt ziek of iets verkeerds gegeten maar zo voelt het niet, mijn maag was ook helemaal leeg toen ik over mijn nek ging. Hopelijk was het eenmalig, ik ben nu 17 weken.

Reactie op Coco93

Ik had dit vanochtend ineens. Nog niet eerder in de zwangerschap overgegeve ...
Ik hoop ook voor je dat het eenmalig is🤞🏻

2 weken geleden

Aaah ik dacht echt dat ik de enige was. Ik heb dit al sinds week 5 😫Het maakt ook gewoon nu uit hoelang ik blijf liggen en of ik iets eet of niet zodra ik opsta moet ik (droog) overgeven.

2 weken geleden

Ja hier ook al 18 weken lang heb standaard flesje water + cracker naast mijn bed testaan wie weet helpt dat jou ook! Zit trouwens ook aan de medicatie van de huisarts anders gaat het de hele dag door.. 😅

2 weken geleden

Ik heb dit ook! Ben nu 17 weken zwanger hoopte dat het wel wat minder zou worden... Ik heb het met name als ik vroeg op moet staan of als ik te lang wacht met ontbijten dus niet meer elke dag gelukkig

gisteren

Hebben mensen hier nog steeds last van? Ben nu 21 weken en nog steeds iedere ochtend overgeven als ik wakker wordt. Niets helpt 🥲

Reactie op mijngelukje

Hebben mensen hier nog steeds last van? Ben nu 21 weken en nog steeds ieder ...
Nee bij mij nu niet meer, nu 19 weken. Maar ik neem nog elke avond suprimal. Wil daar wel proberen mee te stoppen naar morgen

Reactie op mijngelukje

Hebben mensen hier nog steeds last van? Ben nu 21 weken en nog steeds ieder ...
Ja helaas hier ook. Elke ochtend vooral slijm en gal. Bah. En zo beu. Bijna 21 weken nu.

gisteren

Reactie op Babynr3 juni2026

Ja helaas hier ook. Elke ochtend vooral slijm en gal. Bah. En zo beu. Bijna ...
Jaa ik precies hetzelfde. Vervelend he. Ik ben gewoon bang dat het niet meer weggaat tot na de bevalling :(

6 uur geleden

Ik ben morgen 22 weken en nog steeds eens in de 3 dagen ondank ‘s avonds tabletje suprimal… heel vervelend

6 uur geleden

Hier ook nog steeds elke ochtend misselijk en vaak droog overgeven, nu 18 weken. Ik vraag mij inderdaad ook sterk af of het dan nog wel weggaat.. Nog steeds ook 2x per dag aan de Suprimal.

4 uur geleden

Hier ook! Bijna 21 weken. En vooral nu met de verkoudheid en hoesten is het drama. Maar met name in de ochtend weeeig gevoel en spugen