21 Reacties

vorige week

Heeel herkenbaar!! Ik twijfel soms zelfs echt of ik wel bij m wil blijven 🤣 het moeilijke is dat mijn partner niet begrijpt dat dit door de hormonen komt en zichzelf erg zielig kan voelen. De enige tip die ik je kan geven: weet dat het door je hormonen komt en neem tijd voor jezelf. Ik ontloop mn partner niet maar zorg wel dat ik genoeg dingen doe waarbij ik zonder hem ben om toch die balans te vinden.

vorige week

Reactie op Marieni1992

Heeel herkenbaar!! Ik twijfel soms zelfs echt of ik wel bij m wil blijven � ...
Zoo nou inderdaad heb precies het zelfde! Fijn dat iemand anders dit ook zo ervaart. Maar goede tip dankje! Heb het hem niet eens verteld want wil hem niet onzeker maken. Ahha
Ja veel herkenbaar. Bij mij ook door de misselijkheid kon ik me irriteren aan hoe hij eet, wat hij wanneer eet. En door de vermoeidheid dacht ik ben liever alleen. Geen leuk gevoel.
Laat hem precies dit vooral weten. Dat kan helpen aan wat begrip. ;)
Ik kan vooral makkelijker boos worden.... Iets stoms doen in het verkeer, dat gaat er nu echt niet meer in. Zal ook wel hormonen zijn, dat dingen extra gevaarlijk voelen. Over praten helpt, al voelt het voor mij wel als lange adem. Ik heb het al veel vaker gezegd, nu pas merk ik begrip op mijn momentjes. Heeft tijd nodig :)

5 dagen geleden

Ik hou enorm veel van mijn man en vind hem vaak heel grappig en leuk om bij te zijn, maar ik HAAT het als hij me knuffelt of kusjes geeft of me ook maar iets aanraakt 🤣 Weet niet hoe snel ik me los moet wringen. Hij stinkt ook (niet echt, maar ik vind gewoon alles stinken) 🫠 Ik ben 17 weken en nogsteeds regelmatig misselijk. Heb medelijden met mn man 🤣 Gelukkig kan ik heel open en eerlijk tegen hem zijn, dat helpt heel erg. Het ligt niet aan hem, maar het blijft een lastig gevoel 😅

5 dagen geleden

Reactie op Isavb28

Ik hou enorm veel van mijn man en vind hem vaak heel grappig en leuk om bij ...
Hahaha ik heb echt precies het zelfde 🤣 het is een schat maar kan ‘m niet uitstaan

5 dagen geleden

Reactie op Kommytobex

Hahaha ik heb echt precies het zelfde 🤣 het is een schat maar kan ‘m niet ...
Hahahaha, ja precies dat 🤣 Ach, wie weet word het nog minder het komende half jaar 🙈

5 dagen geleden

Ik heb dat heel erg als hij gamet… 🙂

5 dagen geleden

Maar wat doen jullie? Ik weet me soms geen houding te geven. Denk dan laat me met rust en alleen maarja dat ga ik niet zeggen zo onaardig. Maar wil wel gewoon even alleen zijn! Ga ik maar vroeg naar bed..jullie?

5 dagen geleden

Reactie op Roodborstje24

Ik heb dat heel erg als hij gamet… 🙂
Nou zeg ik ook. Extreem erg heb ik het dan. Erger me kapot kan t amper verdragen.

5 dagen geleden

Reactie op PrikkelendeZon065603

Nou zeg ik ook. Extreem erg heb ik het dan. Erger me kapot kan t amper verd ...
Denk dan echt ik gooi dat ding in de prullebak

4 dagen geleden

Dit is zo herkenbaar en het het zorgt bij mij echt voor angst over of onze relatie dan wel goed genoeg is. Hij doet alles voor me momenteel, zo lief maar ik voel me steeds zo schuldig omdat ik het liefst alleen ben. Fijn om te lezen dat jullie dit ook ervaren.

4 dagen geleden

Ach dames, ik heb mijn vent vorige week zelfs geschopt. 😂

4 dagen geleden

Reactie op RRRROBIN1989

Ach dames, ik heb mijn vent vorige week zelfs geschopt. 😂
En geen zorgen, hij is buiten levensgevaar. 😆 Voor nu. 😜

3 dagen geleden

Reactie op PrikkelendeZon065603

Maar wat doen jullie? Ik weet me soms geen houding te geven. Denk dan laat ...
Uit ervaring kan ik zeggen dat voor ons altijd het beste werkt om gewoon eerlijk te zijn in wat je voelt/denkt en wilt. Je mag best zeggen dat je even liever alleen wilt zijn, maar misschien is het handig om dit te bespreken op een moment waarop je juist nog niet geirriteerd bent zodat het niet aanvallend voelt. Je kunt best zeggen dat het niet persoonlijk is en je nog van je partner houdt, maar dat je nu gewoon even wat meer behoefte hebt aan tijd alleen. Dan hoeft je partner ook niet te raden wat er aan de hand is en dat die dan misschien juist per ongeluk het tegenovergestelde doet van wat jij wilt. Ik hoop dat je er iets aan hebt.

2 dagen geleden

Ja ik heb veeeeel behoefte aan alleen zijn. En hij wilt meer meer meer aanrakingen. Ik heb eerlijk gezegd ik wil even niets je mag best een arm om me heen doen maar meer dan dat even niet. Ik vind hem nu ook niet heel aantrekkelijk nee. Ik denk ga alsjeblieft lekker werken, en na je werk gamen. Laat me pls met rust. En dont touch me.

2 dagen geleden

Edit - inhoud verwijderd - Jaleesa|Moderator

2 dagen geleden

Huh

2 dagen geleden

Reactie op BabyMaster007

Edit - inhoud verwijderd - Jaleesa|Moderator
Ze zal er wel een goede reden voor hebben. 😏