13 Reacties
16 uur geleden
Die van mij ligt over mijn baarmoedermond, heb het zelfde maar had het bij mijn vorige ook en nergens last van gehad en trok zelf weer om hoog
16 uur geleden
Reactie op Marjolijn,Laurens,Mason
Die van mij ligt over mijn baarmoedermond, heb het zelfde maar had het bij ...
Aah dat is heel positief! Bedankt voor het delen 馃┓
16 uur geleden
Bij de meeste vrouwen gaat dit vanzelf omhoog naarmate de zwangerschap vordert. Geen zorgen 馃槝
15 uur geleden
Reactie op BetoverendeZonnestraal717561
Bij de meeste vrouwen gaat dit vanzelf omhoog naarmate de zwangerschap vord ...
Gelukkig! Dankje voor de geruststelling 鈽猴笍
15 uur geleden
Ik kreeg tijdens de 20 weken echo precies hetzelfde te horen. Inmiddels 2 weken verder en heb nu regelmatig bloedverlies. De verloskundige reageerde hier heel serieus op, waardoor ik zelf ook schrok. Inmiddels ben ik nog een keer langs het ziekenhuis geweest en daar reageerden ze heel chill. Dat het heel goed past bij hoe de boel erbij ligt en dat de kans groot is dat het nog veel vaker gaat gebeuren. Tijdens het bloeden rustig aan doen, daarna kun je weer alles doen. Al blijft het vervelend dat het zo onvoorspelbaar is.
14 uur geleden
Reactie op Spekkie24
Ik kreeg tijdens de 20 weken echo precies hetzelfde te horen. Inmiddels 2 w ...
Dat kan ik me heel goed voorstellen en ook dat je er zelf behoorlijk van schrikt! Werd je ook opgenomen in het ziekenhuis tijdens de bloedingen?
Wel fijn dat het weer van zelf stopt en zolang ze zich in het ziekenhuis geen zorgen maken komt het vast ook allemaal goed 馃┓ veel succes en sterkte! En bedankt voor het delen!
14 uur geleden
Reactie op amewulj
Ik heb hetzelfde. Ik mag geen rood bloed hebben, dan moet ik bed rust nemen ...
Gelukkig maar! Ik dacht even bij bloedingen dat het gelijk ernstig was maar gelukkig hoeft dat dus helemaal niet 馃檹馃檹馃檹 heel veel succes en sterkte. Veel liefs
14 uur geleden
Reactie op AlledaagseOlijf433635
Gelukkig maar! Ik dacht even bij bloedingen dat het gelijk ernstig was maar ...
Nou ik had eerst een arts die mij ook bang maakte. Daarna gebeurde weer rode bloeding helemaal in paniek door wat ze zei. Toen had ik gelukkig mijn eigen gynaecoloog snap het helemaal. Jij ook succes 馃崁
9 uur geleden
Ik moet 19 februari naar het UZ Gent om te kijken. Ze denken bij de verloskundige dat ik een 2 lobbige placenta heb die mijn hele baarmoedermond bedekt omdat ze zowel voor als achter mijn baarmoedermond placenta zien. Ook de navelstreng ligt enorm dicht bij mijn baarmoedermond.
Tegen mijn hebben ze verder niks gezegd over rustig aan doen en niet sporten. Alleen geen gemeenschap en gelijk bellen bij bloedingen.
Ook dat het nog omhoog kan groeien door de groei van mijn baarmoeder maar gezien het er echt wel compleet overheen lijkt te zitten ben ik benieuwd of dat gaat gebeuren..
19 februari duurt stiekem nog wel even 馃檲
Maar ze vonden het
2 uur geleden
Reactie op Rees1988
Ah ik had hier toevallig twee weken geleden ook een topic overgeopend!
Inm ...
Ohh wat een goed nieuws! Ben heel blij voor je! Ik moet 25 feb naar de gynaecoloog met 24 weken ong dus ik hoop ook dat het vanzelf allemaal goed groeit 馃グ. Heb een fijne zwangerschap! 鈽猴笍
2 uur geleden
Reactie op Charx1993
Ik moet 19 februari naar het UZ Gent om te kijken. Ze denken bij de verlosk ...
Ohh ik snap ook dat dat niet het nieuws is wat je verwacht of wil horen. Ik zal voor je duimen ook echt 馃檹 bij mij idd ook geen gemeenschap meer was het advies.
Ik moet 25 naar de gynaecoloog.
Als je behoefte hebt om te praten daarna kan je me hier vinden! Heel veel sterkte en succes 馃┓