11 Reacties

4 dagen geleden

Lowèn. Als je er een a in verwerkt wordt het voor mij Engels waardoor ik de uitspraak niet naar Lowen zou herleiden. Loan = lening in Engels.

4 dagen geleden

Lowèn of Loèn

3 dagen geleden

Ligt er aan hoe je wilt dat het uitgesproken wordt toch? Elke schrijfwijze zorgt ervoor dat een naam anders klinkt. Ik zou niet weten hoe ik Noë uit moet spreken?

3 dagen geleden

Ik moet bij Loan en loàn inderdaad ook aan lening in het engels denken. Loèn doet me denken dan deze artiest https://open.spotify.com/artist/4xz8GW1ZE8go3EZKeT5ZHp?si=ba1rSyqvTKy-9BQ4hVXNeQ Dus ik zou voor Lowèn gaan. Als je de w teminste wilt horen. Anders dan toch Loèn.

2 dagen geleden

Ik zou voor Lowèn gaan. Alles met een "a" erin wordt Loan, en dat is lening in het Engels. Loèn wordt al gauw als "Loen" uitgesproken door iedereen denk ik

2 dagen geleden

Als ik noë zie zoals jullie dochter zou ik dit eerder uitspreken als noee ( no-ee) maar jullie spreken het heel anders uit als dat er werkelijk staat. Dit is al fout in mijn ogen. Dus zou nu wel beter uit de klanken en tekens letten hoe je de naam werkelijk wilt laten uitspreken.

2 dagen geleden

Reactie op Liefdesbaby90

Als ik noë zie zoals jullie dochter zou ik dit eerder uitspreken als noee ( ...
Wij hebben er zo voor gekozen omdat je Zoë en Chloë ook zo uitspreekt als Zo-wie of Chlo-wie. Als we No-wee hadden gewild had ik er wel een é van gemaakt. Dus het klinkt niet heel aardig dat het een fout is. Maar in ieder geval bedankt voor je reactie.
Hoe spreek je Lowen uit? Als je Lowen wil uitspreken, dan zijn alle opties denk ik niet goed. Want ik zou de alternatieven als volgt uitspreken: - Loo - an - Loow - en - Loo - en - Loo - an

2 dagen geleden

Reactie op SereneZonnestraal854126

Hoe spreek je Lowen uit? Als je Lowen wil uitspreken, dan zijn alle opties ...
Ik ben het hier eerlijk gezegd mee eens, de uitspraak wordt helaas heel anders door de andere schrijfwijze. Maar omdat je van een aparte schrijfwijze houdt, en van een accentje: wellicht past Lówen bij je? Of Loawen?

2 dagen geleden

Ik zou denk ik gaan voor Lowèn, simpelweg omdat de w leuk staat in het midden en dit denk ik idd het minst verward kan worden met andere uitspraken. Maar lekker doen wat je zelf het meest aanspreekt, goed of fout bestaat in mijn ogen niet. Leuk uitgekozen die naam! 😊

2 dagen geleden

Bedankt voor de reacties en jullie mening! Ik kan hier zeker wat mee. 🥰