9 Reacties

Suikertest? 5 de keer zwanger nooit gehad. Alleen prikje in vinger meer niet.

8 uur geleden

In mijn vorige zwangerschap ook gehad en toen zwangerschapsdiabetes. Daarom bij huidige zwangerschap al bij 12wkn een bloedtest en bij 16weken een suikertest met het drankje, toen nog negatief. Nu moet ik ook nog een keer tussen de 24 en 20weken. Nu 20weken. Ik vind het drankje opzich niet zo'n punt. Het lange wachten is vooral een ding vind ik, op houten bankjes die alles dan fijn zitten met bekkeninstabiliteit

8 uur geleden

Reactie op GeordendeRoos302766

In mijn vorige zwangerschap ook gehad en toen zwangerschapsdiabetes. Daarom ...
*24 en 26weken

8 uur geleden

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap 2x de suikertest moeten doen en kwam zwangerschapsdiabetes uit. Ik vond het eigenlijk helemaal niet zo erg om te drinken馃檲

8 uur geleden

Reactie op OnbevreesdeLibel153597

Suikertest? 5 de keer zwanger nooit gehad. Alleen prikje in vinger meer nie ...
Je krijgt hem ook niet standaard geloof ik. Bij mijn eerste zwangerschap ook niet gehad. Bij mijn 2de had mijn moeder ouderschapsdiabetes vastgesteld gekregen, waardoor ik meer kans heb.. en nu bleek ik het bij de 2de dus inderdaad te hebben

7 uur geleden

Reactie op GeordendeRoos302766

Je krijgt hem ook niet standaard geloof ik. Bij mijn eerste zwangerschap oo ...
Ouderdoms natuurlijk 馃檭 geen ouderschaps 馃ぃ

7 uur geleden

Mijn tip, bespreek dit met de verloskundige. Ik heb dat gedaan en ipv de Suikertest moet ik i.i.g. tweemaal in deze zwangerschap 4 dagen lang dagcurves bijhouden (dus zelf via vingerprikjes de waardes meten en noteren).
Ik heb hem eergister moeten doen vond het wel meevallen kwa drankje wat ik andere vrouwen zag doen was dat ze met een rietje dronken hun werden niet misselijk ik had zonder en werd helaas wel misselijk ook kwam er bij mij jammer genoeg uit dat ik zwangerschaps suiker heb

1 uur geleden

Je kunt ook voor de vingerprikjes gaan (ga ik doen)