7 Reacties
2 dagen geleden
Ik heb ook zoiets meegemaakt. Wij hadden een verdikte nekplooi met 10 weken (3,5 mm). Door verloskundige voor zekerheid doorgestuurd naar ziekenhuis maar werd netjes aangegeven dat de meting vroeg was, mag eigenlijk pas vanaf 11 welen gemeten worden. Week later in het ziekenhuis was het al gekrompen naar 2 mm, keurig binnen de marge en we mochten alles vergeten wat tegen ons gezegd was. Het kan kan dus veel doen binnen een week. Gisteren een goede NIPT uitslag gekregen.💕 het is dus goed dat ze je voor de zekerheid doorsturen maar 3,2 mm is niet mega verdikt, ik heb het vertrouwen erin dat het ook bij jou goed komt!
13 uur geleden
Hoi! Wij kregen ook met de termijnecho (vorig weekend) te horen dat de nekplooi wat vergroot was / ze wat vocht zag. Wij schrokken er ook van, alleen na lezen op dit forum zag ik ook regelmatig dat de plooi ook weer kan slinken en er uiteindelijk niks aan de hand is! Wij hadden al een GUO gepland staan in het AMC volgende week maandag en die moeten we afwachten. Ik wacht nu de NIPT uitslag af, die is nu wel wat spannender vind ik. Sterkte en laat maar weten hoe het ging donderdag!
12 uur geleden
Reactie op Youss95
Hi, en hoeveel mm was de nekplooi gemeten?
Jaa ik laat zeker weten! Hopel ...
2.3 mm, dus volgens mij valt dat nog mee maar de VK noemde het wel opvallend..