136 Reacties

2 maanden geleden

- 5 weken 2 dagen - 2e zwangerschap - dat hij nu al bol is, of dat nou mijn darmen zijn of slappere buikspieren. Ik loop giga trots rond! - ik maak me iets wat zorgen. 5 weken en nu al dit formaat, niet te vergelijken met zwangerschap 1 waar ik maanden langs niets zag.

2 maanden geleden

Wat prachtig! Ik ben ook meteen mega uitgezet! Nu 5+5! En ook 2e zwangerschap 😊 En ook compleet niet te vergelijken met de 1e zwangerschap😅 Wordt moeilijk te verbergen zo!

2 maanden geleden

Hier is het gewoon een restje babyvet van de vorige x hoor haha. Nog geen foto gemaakt 🤣😅

2 maanden geleden

Reactie op Zuiver

Hier is het gewoon een restje babyvet van de vorige x hoor haha. Nog geen ...
Hahaha ooh hier ook 🤣 of nouja een restje.. hier een hele voorraad van een restpartij 😩😅

2 maanden geleden

Eerste zwangerschap, bijna 5 weken nu. Voornamelijk opgeblazen😂

2 maanden geleden

Reactie op EsmeeKapaan

Eerste zwangerschap, bijna 5 weken nu. Voornamelijk opgeblazen😂
Haha ik voel me ook echt zo 😂

2 maanden geleden

🥰

2 maanden geleden

5 weken + 2 dagen Eerste zwangerschap Mooiste; dat er een klein wondertje in groeit ♥️ Spekje waar ik zo m’n best voor deed weg te krijgen, lijkt nu wel 10 x zo aanwezig 🤣 maar wil erna wel weer bezig zijn met fitness etc. Nu gewoon vanuit huis workouts volgen.

2 maanden geleden

Wow, wat zien jullie al veel haha, ik ben 4+6. Maar goed, wel mn eerste zwangerschap. Hopelijk een mooie update bij week 8 ofzo? 😅

2 maanden geleden

Reactie op SereneZonnestraal854126

Wow, wat zien jullie al veel haha, ik ben 4+6. Maar goed, wel mn eerste zwa ...
bij mij is het voornamelijk ook heel veel opblazing en vreetbuien 😂🙈❤️ no worries

2 maanden geleden

4+3 eerste zwangerschap. Heel spannend dit gehele traject🤩

2 maanden geleden

Reactie op Zuiver

Hier is het gewoon een restje babyvet van de vorige x hoor haha. Nog geen ...
Hier ng geen foto gemaakt maar voel merk nog niks kwa buik groei haha derde kindje ben echt benieuwd

2 maanden geleden

Reactie op EsmeeKapaan

bij mij is het voornamelijk ook heel veel opblazing en vreetbuien 😂🙈❤️ no ...
Ja dat opgeblazen na het eten is ook vreselijk. Niks zit lekker dan 🤣

2 maanden geleden

Reactie op Beer123

Wat prachtig! Ik ben ook meteen mega uitgezet! Nu 5+5! En ook 2e zwangersch ...
Kan me voorstellen dat dit moeilijk verbergen is. Echt al een mooi rond zwangerschapsbuikje! 😍

2 maanden geleden

Ik vond het al gek dat mijn buik zo vroeg opgezet is, maar hoort er blijkbaar bij 😳

2 maanden geleden

Hier nog niet veel te zien. Dit is mijn 2e zwangerschap. Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik echt pas een zichtbare buik bij 5/6 maanden 🤣 Heel benieuwd nu bij de tweede wanneer ik een buik ga krijgen

2 maanden geleden

5 weken hier en eerste zwangerschap, is vooral heel erg opgeblazen maar zo trots 🥰

2 maanden geleden

Wat een mooie foto's allemaal! Zo leuk om te zien!!

2 maanden geleden

Hier nog geen buikje Dit is mijn 2e zwangerschap ben nu 5 weken en 6 dagen ik hoop deze keer wel een buikje te krijgen bij mijn eerste zwangerschap kon je zelfs met 9 maanden niet zien dat ik zwanger was vond dat wel een beetje jammer😂😂

2 maanden geleden

Reactie op RationeleUil703619

Hier nog geen buikje Dit is mijn 2e zwangerschap ben nu 5 weken en 6 dagen ...
Heel herkenbaar gevoel had bij me bijde twee kids amper te zien alsof ik halverwege gestopt was met groeien haha nu de derde zo benieuwd