20 Reacties
3 weken geleden
Gefeliciteerd! Same here! Ik ben 29 juni uitgerekend. 19 november eerste echo gehad bij 8.1 en dat zag er ook allemaal goed uit 👶🏼
3 weken geleden
Gefeliciteerd! Hoe lang heeft het traject voor jou geduurd?
Ik ook uitgerekend op 30 juni! Super spannend allemaal!
Wij zijn een jaar bezig helaas jaar geleden een miskraam gehad. Daarna een jaar dus niks en nu gelukkig weer zwanger. We waren al bij het fertiliteitscentrum geweest maargoed nu niet meer nodig! Haha
3 weken geleden
Reactie op LisaaaaaYuki
Gefeliciteerd! Hoe lang heeft het traject voor jou geduurd?
Ik ook uitger ...
Jij ook enorm gefeliciteerd! Iedereen hier trouwens uiteraard!! 🥳
Wij hebben ICSI moeten doen omdat mijn vriend CF heeft. Afgelopen april heb ik na onze eerste ICSI poging met 6 weken een miskraam gehad. (en dat was toen onze enige Embryo)
Momenteel ben ik zwanger na de eerste terugplaatsing deze ronde. Ook hebben we deze keer 4 embryo's extra die nu dus in de vriezer zitten. 💛
Ik voel me enorm gelukkig dat we toch nog redelijk snel weer terecht konden voor onze tweede ICSI traject en het voelt als een wonder dat we ook nu meteen bij de eerste terugplaatsing weer zwanger zijn!
Na de miskraam is alles wel extra spannend, maar elke week voel ik me zekerder en heb ik meer vertouwen in mijzelf en dit kleintje!
3 weken geleden
Waar ik ook benieuwd naar ben trouwens, hoe voelen jullie je nu zo aan eind week 8?
3 weken geleden
Reactie op GoudenKuikentje
Waar ik ook benieuwd naar ben trouwens, hoe voelen jullie je nu zo aan eind ...
Nou opzich wel prima, ben niet meer echt misselijk maar wel super moe en hoofdpijn jij?
3 weken geleden
Reactie op GoudenKuikentje
Jij ook enorm gefeliciteerd! Iedereen hier trouwens uiteraard!! 🥳
Wij heb ...
Wat super fijn voor jullie! Hopen op een goede zwangerschap 💜
3 weken geleden
Reactie op LisaaaaaYuki
Nou opzich wel prima, ben niet meer echt misselijk maar wel super moe en ho ...
Ook snel moe, meestal rond 2 kak ik wel in smiddags, zeker als ik veel gedaan heb!
Hoofdpijn zo nu en dan en misselijk niet echt geweest, twee keer een paar uur beetje maar mag bijna geen naam krijgen gelukkig!
3 weken geleden
Gefeliciteerd meiden!! Ik ben ook 30 juni uitgerekend. Hoe voelen jullie je? Ik ben vooral echt uitgeput. Het is ons tweede kindje en nogal een verassing. We noemen het ons cadeautje want we weten dat het niet altijd vanzelfsprekend is. Hebben ook een miskraam gehad 3 jaar geleden dus dat draag je toch mee.
3 weken geleden
Hi!
Ik ben ook 30 juni uitgerekend. Heb hiervoor 4 miskramen gehad en na de derde is het antifosfolipiden syndroom vastgesteld. Gebruik daarvoor dagelijks bloedverdunners.
Verder ben ik vanaf week 6 al erg misselijk helaas. Vandaag in het ziekenhuis geweest en alles bleek gelukkig goed qua bloedwaardes en ook met t kindje! Een kloppend hartje en zelfs al wat beweginkjes gezien.
Leuk om jullie verhalen te volgen! :)
2 weken geleden
Ik ben 29 juni uitgerekend. Vandaag een goede termijnecho gehad en meteen geprikt voor de NIPT. De spannende wachttijd is weer begonn3n hoor
2 weken geleden
Reactie op mloes
Helaas met de termijnecho geen hartje meer 😔
Wat verdrietig.. Heel veel sterkte! ❤️
2 weken geleden
Reactie op mloes
Oh nee … heel veel sterkte lieverd 😞
3 dagen geleden
Reactie op mloes
Wat verdrietig om te lezen, heel veel sterkte toegewenst 💛
20 uur geleden
Hoi hoii, zwanger van de 2e hier! volgens mij eigen berekening was ik 30 juni uitgerekend. Maar met de termijn echo 3 dagen vooruit gezet wat betekent dat ik vandaag 12+3 ben. Dus 27 juni uitgerekend nu. Weten jullie trouwens hoe dat zit met dat vooruit gezet worden, want ik heb een regelmatig cyclus, menstruatie datum is bekend en ovulatie was tussen dag 13 en 15. Want einde van dag 15 een negatieve ovu test en de dagen erop ook negatief. Zou het kunnen zijn dat de baby iets groter is gemeten?
18 uur geleden
Reactie op chocolocoo
Hoi hoii, zwanger van de 2e hier! volgens mij eigen berekening was ik 30 ju ...
Ja mijn data zijn ook allemaal bekend maar ook vooruit gezet en bij 13 wk echo zou t dan weer 2 dagen eerder zijn maar dat doen ze daj natuurlijk niet meer. Groei van t kindje wordt gemeten en op basis daarvan