17 Reacties

4 dagen geleden

Dit jaar nog niet mee bezig. Maar vorig jaar 1 augustus bevallen en 8 weken later gevlogen. Met zo een kleintje kan juist nog veel, maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het heel erg vond schakelen 🫣. We hadden ook pech dat we een huis hadden gehuurd via Airbnb dat veel chiller leek dan dat het was. Helemaal geen zon rondom het huis omdat er veel bomen stonden. En rare trappen die met baby niet handig waren. Dus kan prima, maar denk goed na over je verblijf! ☺️

4 dagen geleden

Wij wachten de 20 weken begin januari af en hopen dan onze vakantie met de caravan te boeken. Waarschijnlijk ergens in nl. de baby zal dan 6 weken zijn.

4 dagen geleden

Wij boeken niks voor de zomer. Wellicht een last minute in september als we zin hebben, maar ik kan me ook voorstellen dat ik er dan helemaal geen zin in heb en lekker thuis wil zijn.

4 dagen geleden

Ik ben 26 juni uitgerekend en wij gaan begin oktober naar de Canarische eilanden met mijn ouders en broer en schoonzus!

4 dagen geleden

Wij boeken nog niks omdat we natuurlijk nog niet weten hoe de zwangerschap en bevalling zich verder gaan ontwikkelen! Mocht alles perfect verlopen boeken we nog wel een last minuten aan het eind van de zomervakantie :)

4 dagen geleden

Reactie op AttenteMelodie938199

Wij boeken niks voor de zomer. Wellicht een last minute in september als we ...
Wij ook, we gaan in januari nog even samen en laten de rest van het jaar op ons af komen. Kunnen altijd in oktober nog een weekje weg, het is m'n eerste kindje dus ik kijk wat m'n gevoel doet 😆

4 dagen geleden

Wij gaan in de zomer (last-minute) de caravan ergens neerzetten niet te ver van huis, zodat we wel lekker het buitenleven kunnen ervaren, maar niet per sé daar hoeven te slapen. En dan als alles goed gaat pas rond de herfstvakantie de wat exotischere zon opzoeken. 😉

3 dagen geleden

Wij stellen het boeken ook nog even uit. Gaan eerst kijken hoe het gaat en dan misschien ergens een huisje boeken. Dit is de 3e dus zie het niet zitten om te vliegen. Mocht je een chille baby hebben kan je zeker vliegen, ze slapen toch nog veel.

3 dagen geleden

Wij hebben net een midweekje geboekt in augustus maar gewoon lekker dichtbij in Nederland. Bij onze eerste dochter ook gedaan, even ertussen uit en geen gedoe. Wij gaan komend jaar naar Beekse Bergen.

3 dagen geleden

Wij boeken altijd lastminute. Dus zien we tegen die tijd wel je kan nu niet weten hoe het gaat

3 dagen geleden

Wij hebben een fantastische camping in Italië geboekt. Ik ben 1 juni uitgerekend en we gaan eind augustus/begin september. Hebben speciale stacaravan met een babykamer met alles erop en eraan. Dit jaar zijn we er okk geweest met onze 2 andere kids. Omdat ze alle 3 nog jong en in zwembad afhankelijk zijn, hebben mij ouders ook een stacaravan geboekt. Altijd fijn wat extra ogen en extra handen 😄

3 dagen geleden

Ik ben begin juni uitgerekend en gaan eind juli met mijn ouders op vakantie naar een huis in Italie. Rustig in aantal dagen erheen rijden. Wordt vast pittig maar ook erg genieten 🥹💕

2 dagen geleden

Reactie op Sterrenmama91

Wij hebben een fantastische camping in Italië geboekt. Ik ben 1 juni uitger ...
Welke camping hebben jullie geboekt ?

19 uur geleden

Wij zijn 21 juni uitgerekend en hopen als de baby 3 weken is naar onze caravan te gaan in Nederland. Voelt een beetje als 2e thuis en onze twee oudere kinderen kunnen daar heerlijk hun gang gaan terwijl ik bij de caravan hang met de baby😊 Ik denk dat we daar meer rust hebben dan thuis in de zomervakantie

Reactie op Sterrenmama91

Wij hebben een fantastische camping in Italië geboekt. Ik ben 1 juni uitger ...
En gaan jullie dan met de auto er naar toe? Iemand ervaringen mee. Hoe dat gaat of raden jullie aan juist dichter bij huis te blijven?

10 uur geleden

Wij gaan ook in september. Denk vliegen naar Italië ofzo met de kleine