7 Reacties
gisteren
Wat vervelend en zeker schrikken. Ik heb vanaf week 5 bloed verlies en nu 13 weken en nog steeds. Ene keer bruin, roze en soms helder rood. Oorzaak weten ze ook. Ze dachten aan hematoom, poliep of ader. Uitstrijkje en kweekjes gedaan alles was goed.
Maar ik snap je gevoel. Ik heb geen tips maar wil je steunen. Weet hoe onzeker en angstig het kan zijn. ♥️
gisteren
Ik ben vandaag 13+5 en sinds donderdag ochtend steeds klein beetje bruin bloedverlies. Vanochtend toch even de verloskundige gebeld. Mochten toch even langs komen om naar het hartje te luisteren. Dit was gelukkig allemaal goed. Toen vanmiddag en vanavond ineens toch wat roze/rood. Weer de verloskundige gebeld en weer langs gegaan en natuurlijk alles nog steeds goed. Waarschijnlijk van de week even een echo om te kijken waar het vandaan zou kunnen komen. Zo vervelend dit omdat het voor mij geen duidelijke oorzaak heeft 😥
gisteren
Reactie op amewulj
Wat vervelend en zeker schrikken. Ik heb vanaf week 5 bloed verlies en nu ...
Ohhh gedsie, wat rot. Dus bij jou weten ze eigenlijk ook niet hoe het komt. Zo ik had aan het begin na gemeenschap wel licht bloedverlies, maar deze twee keren was het zo ontzettend veel en stroomde t eruit. Heel vreemd, maar wel fijn om te horen dat ik niet de enige ben! Dankje
gisteren
Reactie op RE25602
Ik ben vandaag 13+5 en sinds donderdag ochtend steeds klein beetje bruin bl ...
Wat vervelend! Je wilt gewoon geen bloed zien in je zwangerschap! Als het niet zo veel is, is de kans groot dat t een ader is die gesprongen is, omdat alles daar super gevoelig is zei mijn verloskundige.
17 uur geleden
Ik ben zelf 13+6 en had gisterenavond ook veel bloedingen. Begon met in de afscheiding en uiteindelijk ook veel bloed met afvegen. Vanmorgen bij de verloskundige geweest voor een echo. En alles was goed, ze gaf aan dat het niet meteen iets ergs hoeft te betekenen, maar bloed is altijd even bellen! Je bent niet de enige!!
11 uur geleden
Bin mij begon het vorige week ineens met 12 weken bloed bij afvegen. Dit stopte maar kwam savonds weer terug ik slik ook ascal. Dag erna was het bruin van kleur. Echo gehad maar alles zag er goed uit. Verder de hele week goed gegaan maar gister begon het weer het valt op dat het alleen is nadat ik ontlasting heb gehad..