15 Reacties
3 dagen geleden
Mijn zwangere vrouw (14+1) is ook nog steeds erg vermoeid en heeft moeite met eten en sterke geuren. Je bent in ieder geval niet alleen.
Wij hebben in ieder geval nog goede hoop dat het zal verbeteren!
3 dagen geleden
Ik ben ook nog heel moe! 13+1. Gisteren volle dag met allemaal afspraken op het werk en vandaag al de hele dag op de bank met hoofdpijn en vermoeidheid
3 dagen geleden
Reactie op Aanstaande papa Daan
Mijn zwangere vrouw (14+1) is ook nog steeds erg vermoeid en heeft moeite m ...
Wat leuk een papa op het forum! Ja hier inderdaad ook last van sterke geuren. Hoop zo dat het overgaat maar begin de hoop een beetje te verliezen ofzo. In ieder geval toch fijn om te horen dat ik niet de enige ben 🙈
3 dagen geleden
Reactie op AttenteMelodie938199
Ik ben ook nog heel moe! 13+1. Gisteren volle dag met allemaal afspraken op ...
Aaah vervelend he. Ja ik werk niet eens 50% op dit moment en dat gaat eigenlijk al niet vind het zo stom. Merk dat ik er super onzeker van wordt en mij soms afvraag of ik het uberhaupt allemaal wel aankan 😅
3 dagen geleden
Hier nu 12+2 en het lijkt wel of de vermoeidheid sommige dagen erger is, dit ook in combi met duizeligheid
2 dagen geleden
Vermoeid ben ik ook extreem, vooral na een dag werken.. ik merk ook dat mijn energie steeds minder word.. ben altijd hoog tempo werken gewend, dus dit merk ik nu echt extreem.. en beroerd ben ik ook, echt een wagenziek gevoel en weinig trek hebben in iets.. ben trouwens 12+5
12 uur geleden
Haai, oefff hetzelfde hier. Zo MOE. Ik herken mezelf niet meer, al weken nergens zin in. Om 20:00u naar bed en ‘s middags liefst ook. Ik weet van de vorige keer dat het straks echt beter wordt, kan niet wachten. Toch maar veel op de bank en beetje vooruit kijken naar leuke dagen of vakanties verderop dit jaar. Sterkte iedereen!!!
12 uur geleden
hebben jullie trouwens ook last van zo’n zware / opgeblazen / strakke buik? Beetje lastig om te omschrijven
11 uur geleden
Reactie op Flora12345
hebben jullie trouwens ook last van zo’n zware / opgeblazen / strakke buik? ...
Ja hier echt verschrikkelijk! Elke avond buikpijn ervan en net weer flink gespuugd omdat het lijkt alsof het niet zakt..
10 uur geleden
Reactie op Flora12345
hebben jullie trouwens ook last van zo’n zware / opgeblazen / strakke buik? ...
Jaa heel erg! Lijkt alsof eten überhaupt niet verteert. Ben er zo klaar mee
7 uur geleden
Herkenning om dit te lezen. Soms heb ik het gevoel dat het eerste trimester met alle kwalen langer duurt dan de twaalf weken. Ik voel me futloos en ik heb geen energie. Het lichaam is zo hard aan het werk.