41 Reacties
2 maanden geleden
Ik wist bij mijn eerste heel zeker dat het een meisje zou zijn, toen bleek het toch een jongetje. Deze keer heb ik dat gevoel niet. Maar misschien kunnen sommige mensen dat ook beter aanvoelen dan anderen. Ik hoor in ieder geval niet bij de groep bij wie het klopte 🤣
2 maanden geleden
Ik had het twee keer fout. Eerste dacht ik jongen en kreeg meisje en bij tweede dacht ik zal wel weer een meisje zijn toen was het een jongen. Dus nu geen idee alles is welkom
2 maanden geleden
Reactie op Sanne1703
Ik heb echt nog 0 gevoel haha. Wij hebben 3.5 jaar in een traject gezeten, ...
Snap ik helemaal wat fijn dat het nu gelukt is!
2 maanden geleden
Ik neigde altijd naar een jongentje maar heb sinds een tijdje een sterk voorgevoel voor een meisje.
De dag voor ik positief testte zei ik nog tegen een vriendin: Ik denk dat ik een meisje ga krijgen.
Dus in mijn hoofd is Kruimel een meisjeskruimel.
2 maanden geleden
Bij mijn eerste had ik een gevoel dat het een jongetje zou zijn. En dat klopte. Bij de tweede wist ik het niet en die werd een meisje. Bij deze had ik gelijk het gevoel van jongetje. Maar meisje is zeker ook welkom na medische molen en een miskraam.
2 maanden geleden
Ik heb ooit, nog voordat ik mijn partner leerde kennen, gedroomd dat ik twee dochters had. Daardoor mijn hele leven al ingesteld op dochters. (Heb zelfs al 2 namen) Zal wel even schakelen worden mochten we een zoon krijgen 🤣
2 maanden geleden
Ik heb in mijn notitie op 15 juli het volgende geschreven. Over het eerste deel had ik gelijk, het was de tweede Letrozol-poging raak (de eerste lagere dosering sloeg niet aan, bij de tweede een eisprong en dus direct gelukt). Benieuwd of ik ook gelijk ga krijgen in het tweede deel.
Overigens helemaal geen voorkeur. Het liefst zou ik ook wachten tot de bevalling, want ik houd toch van heel veel kleur en verschillend bij elkaar (voor kamertje / kleding) en kan ook wel twee namen bedenken. Maar mijn vriend wil het graag weten en snap ook dat het voor hem dan veel “echter” gaat voelen, dus ben benieuwd.

2 maanden geleden
Ik heb echt geeeen idee, ik hoop zo dat het goed blijft gaan en dan maakt het geslacht me helemaal niks uit 🥰 ook geen voorgevoel
2 maanden geleden
Bij alle drie de kinderen zat ik ernaast haha. Dus ik vertrouw niet meer op mijn voorgevoel hierin
2 maanden geleden
Geen eerdere ervaringen maar ik zeg echt alleen maar “hij” en ik heb al eens “ze” als in meervoud gezegd. Ben dus heel benieuwd waar dit heengaat 😂.
2 maanden geleden
Ik droom altijd over het geslacht en dat klopte wel. Dit keer gedroomd dat het een jongen is inclusief de naam, dus ben erg benieuwd. Verder niet echt een gevoel. Eerst de echo maar afwachten.