18 Reacties
gisteren
Ik ga 3 weken naar Marokko. Niet echt als babymoon, maar vanwege andere redenen. Ook fijn om dan de schoonfamilie te zien voor ik moet bevallen. Ik heb in mijn reizen naar Marokko nog nooit problemen gehad met ziek zijn of voedselvergiftiging, maar ik ga eigenlijk ook nooit naar bijvoorbeeld all-in resorts. Lekker appartement huren, restaurantjes bezoeken en gewoon zelf koken met verse ingrediënten.
gisteren
Wij gaan in de voorjaarsvakantie een weekje mee op wintersport naar het huisje van mijn ouders, hoewel ik natuurlijk niet ga skiën, dus ik ben erg benieuwd hoe dat gaat zijn haha! Daarna heb ik pas weer vakantie in de meivakantie dus vliegen zit er niet meer in, maar we zijn net een paar dagen in Florence geweest dus dat was ook lekker ☺️
gisteren
Wij gaan ook voor een last-minute maar waarschijnlijk naar Dubai! Ook in Maart, maar nu is het 22 graden. Minder dan 8 uur vliegen, goede zorg mocht dat nodig zijn. En lekker weer dus ☀️
gisteren
Wij hebben besloten niet te gaan. Wilde naar de abc eilanden, maar vanwege de situatie zit het er helaas niet in. Vanaf 24 weken zul je naar een bestemming moeten kijken die goede zorg verleent, werd ons aangeraden door de vk. De Canarische eilanden vallen dan af. Maar Dubai of Spanje is wel een mogelijkheid.
M’n vriend vind het te spannend en begrijp dat ook wel. Ook omdat veel bestemming afvallen vanwege de zorg of het zika virus
gisteren
Ik heb nog nooit ergens last van gehad in Marokko! Zeker de Tamraght/Taghazout omgeving is fantastisch en enorm veel goede restaurants. Mocht je gaan, stuur me dan vooral een berichtje als je tips wilt! ❤️
Ikzelf ben net 6 weken in de Filipijnen geweest, en ga rond april / 7 maanden nog een weekje naar Lombok 🌞
gisteren
Reactie op Floortje2
Mag ik vragen waarom de Canarische eilanden afvallen? Wij gaan hier wel naa ...
Wij gaan ook juist naar de canarische eilanden 😊
20 uur geleden
Ik ben aan het twijfelen om te gaan want het is zo egoïstisch. Ik kies ervoor om een kindje op aarde te zetten en vervolgens ga ik lekker vliegen terwijl mijn kind met de consequenties van de klimaatcrisis moet dealen waar ze niet om gevraagd heeft.
Maarja, wat op auto-afstand is dichtbij en warm in maart?
20 uur geleden
Wij denken aan de Canarische eilanden in maart. Weinig andere warme ‘veilige’ plekken.
Ik ben alleen echt een avonturier normaal en stil zitten op vakantie lijkt me lastig. Buggytocht, hiken, jetski is dan allemaal geen optie meer. Aan het zwembad liggen is niet per se iets voor mij. Zoek dus dingen die pregnant proof en leuk zijn. Tips zijn welkom!
19 uur geleden
Reactie op ijsbeertje89
Ik ben aan het twijfelen om te gaan want het is zo egoïstisch. Ik kies ervo ...
Ik heb een oprechte vraag. Ga je dan tot je kindje het zelf kan bepalen niet meer op vlieg vakantie?
19 uur geleden
Reactie op MommyMaxime
Ik heb een oprechte vraag. Ga je dan tot je kindje het zelf kan bepalen nie ...
Ik vlieg sowieso niet en zou dat voor mijn kind ook niet normaliseren nee. Nu was er een twijfel om het eenmalig te doen omdat we een hele heftige tijd achter de rug hebben en graag samen weg gaan nog 1 keer. Maarja, voelt toch niet goed dus toch de auto of liever de trein maar.
19 uur geleden
Reactie op Floortje2
Mag ik vragen waarom de Canarische eilanden afvallen? Wij gaan hier wel naa ...
Ik heb begrepen dat ze daar geen Nicu afdeling hebben, mocht de baby geboren worden met 24 weken
19 uur geleden
Wij neigen ook voor canarische eilanden. In feb meestal rond de 20-23 graden en sowieso veel zon uren dus ook fijn voor vitamine d, waar ik al constant tekort aan heb ondanks supplementen. Ik ben dan 24-25 weken. Maar ik overleg natuurlijk met verloskundige. Wel voorkeur om voor veiligheid in Europa te blijven en voor de rest is er niks kwa temperatuur een beetje lekker in februari gok ik....