10 Reacties

2 dagen geleden

Hi there, ik snap je volkomen en ervaar hetzelfde. Ik heb al een zoontje van 6 en toen hij baby was ging ik naar Zeeman, Hema, C&A, Wehkamp en via Zalando. De winkels die je eerder opnoemt vond ik ook matig en bij deze slaagde ik altijd was zelf verbaasd.. Hoop hier weer te kunnen slagen voor zijn broertje en qua namen ook beetje inspiratieloos🤣

2 dagen geleden

Hey! Ik vond dit in het begin ook moeilijk, maar ik raad aan om vooral online te kijken (zalando, hema, h&m). Hier heb je zoveel meer keuze (en leukere kleertjes)! Ik vind een tuinbroek heel leuk voor een jongen. Na 2,5 jaar met een jongetje is het nu moeilijk om mooie meisjes kledij te vinden 🤣 Qua namen heb ik jongensnamen wel altijd makkelijker gevonden. Mooie (originele) jongensnamen vind ik Elder en Otis.

2 dagen geleden

H&M en Zara verschilt de winkel collectie soms heel erg van online. Onze H&M winkel lijkt alsof ze alleen de kleding hebben gekozen die ik toevallig suf vindt, terwijl online nog meer mogelijk is. Ik koop daarnaast veel op Vinted van kleurrijke duurdere merken als Mini Rodini, Bobo Choses, Tiny Cottons, Gamine Gamine, Arket, Studio Aelbo, Gray Label, Molo.

2 dagen geleden

Ja klopt ook last van hahaah Ik heb veel gehaald van feetje , noppies en prenatal

2 dagen geleden

Reactie op ☀️☀️

Ja klopt ook last van hahaah Ik heb veel gehaald van feetje , noppies en pr ...
Oh en hema

2 dagen geleden

Toen mijn zoontje nog klein was bestelde ik vaak op nextdirect.com & Zalando. Ook op Vinted kan je misschien wat leuks scoren. Veel succes! 😊(En qua namen, misschien dat ChatGPT je wel kan helpen leuke namen te bedenken)

2 dagen geleden

JD, Next en h&m

2 dagen geleden

Ik kan in de h&m en Zara winkels ook bijna nooit slagen, maar online wel! Ik vind lil atelier heel lief voor een baby jongen en Your wishes vroeger ook. Sommige dingen van babystyling. Succes met je zoektocht! Onze zoon het Zion, misschien kort genoeg en leuk voor jou zoontje😄

2 dagen geleden

Hoii! Qua kleding in de winkel vind ik het ook niet super, maar inmiddels heb ik al een hele garderobe van Vinted. Ook als je dan bepaalde dingen koopt laat Vinted dat volgens mij terugkomen op je homepagina en zo zag ik dus elke keer wat leuks. En bundels kopen is ook top

2 dagen geleden

Ik koop voor mijn zoontje ook alles via Vinted. En zeeman en wibra hebben verbazingwekkende leuke collecties jongens kleding! Qua naam ook heel herkenbaar. Wij vonden ook niks leuk maar zijn uiteindelijk op de naam Loek uit gekomen. Nu krijgen we een meisje, maar als dit een jongetje was geweest waren we voor Jules (je zegt Juul) gegaan. Een unisex naam, want alle echte jongensnamen vinden we niks 🫢