59 Reacties
3 weken geleden
Meestal rond de 16 weken zoiets bij een niet eerste zwangerschap🥰
3 weken geleden
Hier nu 16,2 en de 7de zwangerschap
Maar heb af en toe het idee wel dat ik sins kort echt kort wat voel maar zeker weten durf ik het nog niet
3 weken geleden
13 weken heel licht en vanaf 14 weken echt veel duidelijker. Ligt ook aan de lggig van je placenta dacht ik, mijne ligt achter en dan zou je het eerder voelen. Is voor mij ook mijn 3de zwangerschap
3 weken geleden
Wow haha, wat vroeg sommigen! Ik ben nu 14+3 maar ook eigenlijk nog geen moment bij stilgestaan dat je het überhaupt al zou kunnen voelen😂 Mijn placenta ligt ook achter. Ga toch eens opletten als ik op de bank lig.
3 weken geleden
Reactie op Ann32021
Voor de vrouwen die rond 13 weken al iets voelen: wat voel je precies? Haha ...
Ik voel nog niet echt iets denk ik (heel soms denk ik wat propjes te voelen, kunnen ook darmen zijn haha) maar een collega van mij omschreef het als het gevoel van een trillend ooglid, maar dan in je buik
3 weken geleden
Reactie op AttenteMelodie938199
Ik voel nog niet echt iets denk ik (heel soms denk ik wat propjes te voelen ...
Propjes = plopjes haha
3 weken geleden
Reactie op AttenteMelodie938199
Ik voel nog niet echt iets denk ik (heel soms denk ik wat propjes te voelen ...
Dit voel ik ook inderdaad. Een soort spasme (heb je misschien wel eens bij je oog of ergens anders in je lichaam gehad?) maar dan heel laag in je buik. Verloskundige zei dat het als je het zo vroeg voelt ook normaal is dat je af en toe een paar dagen weer niks voelt. En inderdaad na een week beweging nu weer twee dagen niks gevoeld.
3 weken geleden
Vandaag de eerste schopjes gevoeld, 🥹 met 15+4. Terwijl ik pp mijn rug lag.
3 weken geleden
Ik had het idee dat ik het met 14 weken wel meer voelde. Nu met 16 weken voor m’n gevoel niet meer echt. Maak me geen zorgen maar hoop wel dat ze deze week weer even van zich laat horen 🤭
2 weken geleden
Ik ben morgen precies 16 weken van een tweeling. Maar voel helaas ook nog niks. Jij wel?