11 Reacties

Ja! Heel herkenbaar! In de 19 weken dat ik zwanger ben, al 3 keer echt goed ziek geweest… Beterschap! hopelijk gaat het vanaf nu beter 🩷

5 dagen geleden

Ja hier ook. Vorige zwangerschappen niet zo erg gehad, maar heb nu al twee kinderen lopen die van alles meenemen van de opvang haha. Alleen mijn man had twee weken geleden buikgriep en die heb ik dan weer gelukkig overgeslagen ✌️

5 dagen geleden

Ik heb ook compleet geen weerstand meer, en werk in het onderwijs dus pik daar sowieso alles op nu. Is normaal toch, dat je verminderde weerstand hebt tijdens de zwangerschap?

5 dagen geleden

Yup 🙋🏼‍♀️ Om gék van te worden he. Kom maar door met die lente, hoop zo dat het dan wat minder wordt.

5 dagen geleden

Compleet het tegenovergestelde. Weerstand beter dan ooit en de meeste griepgolven gaan langs me heen. Gelukkig maar, want misselijkheid alleen is wel genoeg.

5 dagen geleden

Heel herkenbaar! Dat ik echt denk: welke snottebel heb ik nú weer opgepikt?!

4 dagen geleden

Reactie op minkemusical

Ik heb ook compleet geen weerstand meer, en werk in het onderwijs dus pik d ...
Ik werk ook in het onderwijs. Was lichtelijk verkouden al een tijdje. 1e en begin 2e trimester last van misselijkheid, nu ging het best even goed en dan kom je thuis en ben je zo moe, koud, rillen, hoofdpijn en weer misselijk dat ik vast de griep heb opgepakt... baal als een stekker en ben bang dat dit me 3e keer ziekmelden gaat worden... belangrijkste nu mijn gezondheid en van de baby, maar vervanging is zo verrekte lastig. 😅

Reactie op minkemusical

Ik heb ook compleet geen weerstand meer, en werk in het onderwijs dus pik d ...
Ja is normaal! Mijn verloskundige legde uit dat in zwangerschap je weerstand vermindert zodat het “vreemde dna” van de vader niet wordt afgestoten en het baby’tje dus kan groeien 🤗

4 dagen geleden

Reactie op Annemiek1993

Ik werk ook in het onderwijs. Was lichtelijk verkouden al een tijdje. 1e en ...
Ja hier is het inmiddels zover dat ik me. op advies van de verloskundige vanaf komende week structureel een dag ziek gemeld heb voorlopig. Mega lastig idd met gebrek aan vervanging en de kinderen worden de dupe maar de vk zei tegen mij dat ik er anders over een paar weken helemaal af lig 😢

9 uur geleden

Reactie op minkemusical

Ja hier is het inmiddels zover dat ik me. op advies van de verloskundige va ...
Aaw ja lastig he. Ik ben deze week nog ziekgemeld en moet toch gaan kijken of van 8.00 tot 14.30 uur werken haalbaar gaat zijn dan thuis uur plat en nog kunnen koken, eten en dreumes in bed leggen. Partner doet ook al veel thuis gelukkig. Ik vind het zo moeilijk al wil er niet straks helemaal afliggen of blijven kwakkelen.. Of minder uren maar hoe dan in het onderwijs? Hoeveel werk je dan nu nog?

6 uur geleden

Reactie op Annemiek1993

Aaw ja lastig he. Ik ben deze week nog ziekgemeld en moet toch gaan kijken ...
Ik werkte 32 en nu nog 24 uur. Echt minder onderwijs geven is voor mij de enige optie anders ben je gewoon evenveel werk in minder uur aan het doen