7 Reacties
5 dagen geleden
Hoi 👋🏼 Ik heb als kraamzorg een ZZP’er dus daar heb je niet veel aan. Ik doe qua sportlesjes nog studio 191, rocycle en gewoon trainmore en wil dit zolang mogelijk blijven doen. Maar zwangerschapsyoga is misschien wel een goede! Ik heb Urban Sports (vroeger OneFit).
Qua winkels houd ik echt van kleur en vrolijkheid: not a beige baby. Maar ken nu alleen Lemonade omdat ik daar vlakbij woon. Verder benieuwd naar andere kleurrijke kinderkleding, al ben ik van plan bijna alles via Vinted te kopen want ik vind dat er genoeg is en dat dat duurzamer is.
Ben niet van plan om een bevalcursus te doen eigenlijk, maar wie weet verander ik daar nog in. Ik wil wel een EHBO cursus voor baby’s.
Hoe ver ben jij nu en gaat alles goed? 🙂
5 dagen geleden
Reactie op SereneZonnestraal854126
Hoi 👋🏼 Ik heb als kraamzorg een ZZP’er dus daar heb je niet veel aan. Ik ...
Dank voor je bericht. Leuk om te lezen dat je nog zo actief bent. Ik ben 11+3 weken en het lukt me echt niet om te sporten. M’n man moet me echt mee slepen naar Trainmore.
Ik heb ClassPass en zou graag weer naar Core40 willen gaan, maar ik denk dat het nu te vroeg voor mij is.
Ik wil wel graag hypnobirthing doen. Maar dat is pas handig vanaf 20 weken. Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft.
5 dagen geleden
Leuk! Ik woon ook in amsterdam. Bij m’n eerste zwangerschap met class pass veel bij sportstudio 79 en the trainers geweest voor krachttraining en veel yoga bij the cosmos. Je hebt best veel aanbod via class pass speciaal voor zwangeren.
Heb nu nog mn crossfit jaarabonnement maar afgelopen twee weken ziek geweest dus er is weinig van gekomen.. merk dat voor sport nu sowieso iets minder ruimte is nu er al een kleine van 16 maanden is.
Ik ben nu 12 weken zwanger en buiten het ziek zijn voel ik me goed.
Kleding voor haar koop ik bijna alleen maar tweedehands. In west heb je een winkel Otis en de Wolf en die hebben leuke kleertjes, je kan hier ook zelf (goede) kleertjes inleveren. Het is voor mij net ver weg, dus kom er niet vaak.
Hoe gaat het met jullie en hoe ver zijn jullie?
5 dagen geleden
Reactie op hope04
Leuk! Ik woon ook in amsterdam. Bij m’n eerste zwangerschap met class pass ...
Leuke tip van die kledingwinkel, dank!
Met mij alles goed. Ik heb me eigenlijk de hele tijd goed voelt, met een kleine dip in week 6-8 toen ik enorm moe was (en ook misselijker, maar nooit heel erg gelukkig). Ik ben vrijdag 13 weken en heb morgen de 13-wekenecho. Wacht alleen nog op de NIPT uitslag, had 19 november geprikt en kreeg 8 dagen later te horen dat er geen uitslag uit was gekomen (kan verschillende redenen hebben) dus moest opnieuw vorige week donderdag. Hoop heel erg dat ik uiterlijk morgen de uitslag binnen heb, want was van plan het vrijdag eindelijk op werk te delen.
Met jou ook alles goed?🤍
13 uur geleden
Bij de eerste zwangerschap de cursus bij Mom&co gedaan, heel veel aan gehad!
Wat betreft kledingwinkels, zoveel leuks. Tweedehands:
Quinnies Preloved (Rivierenbuurt)
Ziggy+Lucy (de Pijp)
Old West (Oud-West) en daar om de hoek Wijswest (dat is nieuw)
Rookie in Noord (twee winkels)
Voor nieuw, wat duurdere en duurzame merken (lang leve de sale haha)
Mini Market in Oud-Zuid
Repose AMS Elandsgracht
Big en Belg Oud-West
Oh en Arket heeft heel veel leuke kinderkleding met kleur, maar laatste keer dat ik er was geen babymaatjes meer in de fysieke winkel
10 uur geleden
Reactie op GaveEcho010201
Hebben jullie adresjes voor zwangerschapszwemmen?
Bij het Sportfondsenbad in Oost hebben ze zwangerschapzwemmen. Ik ben er zelf nog niet geweest dus ik weet niet of het iets is.