14 Reacties
2 weken geleden
En met niet dik bedoel ik dat ik normaal gewoon maatje s draag als er ruimte is voor de dames
2 weken geleden
Ik heb een smallere omvang en een grotere letter, ik ken dit probleem. (zonder zwanger te zijn ook moet zeggen....)
Ik bestel alles bij lace-lingerie online. In winkels kan ik toch al nauwelijks terecht. Ze zijn ook goed in adviseren is mijn ervaring.
Voor zwemmen maak ik altijd al gebruik van sportbadpakken, zonder borst-inzet. Als het model wat dichter onder de oksels loopt, blijft alles binnenboord :) ik pas nu nog wat ik had, ondanks dat ik flink gegroeid ben in de bovenafdeling. Als het niet meer zo is, kan ik met een maatje groter wel af denk ik.
2 weken geleden
Annadiva!!
Echt een top site voor bikini’s en badpakken.
Vooral ook met een beetje ‘jonge designs’ als je begrijpt wat ik bedoel haha.
Gaat tot maat H.
2 weken geleden
Het is heel veel merken passen en proberen. Ik heb L, maar ook F. Mijn lievelings zijn van Prima Donna. Die zijn erg duur. Dus ik heb in een winkel gegeken wat mijn maat was, en die bij een outlet op marktplaats gekocht. (De bh's koop ik wel gewoon bij die winkel).
Beachlife vind ik ook fijn, al hebben ze het fijnste badpak helaas niet meer.
Ik heb ook heel fijn badpak van beachwave. Bij wehkamp.
Cyell is ook een fijne.
Qua winkels om echt te passen. Beachlife heb je soms bij Livera (maar misschien alleen zomers?). Prima Donna bij Lincherie (in Baarn zit een grote).
Freya vind ik vaak ook leuk en hip. Maar vooral ook online te vinden.
4 dagen geleden
Ik bleek een 75i nodig te hebben. Niet normaal meer. Annadiva was dus ook geen uitkomst geweest helaas. Voor de mensen in Leeuwarden of in de omgeving van Leeuwarden kan ik FamkeC (real life winkel) aanraden. Daar was ik binnen het uur geslaagd. Wat fijn was want ik voelde me behoorlijk beroerd.
2 dagen geleden
Reactie op Marly9013
Superbra, heeft winkels in Rotterdam Amsterdam en Utrecht. Ga ik al jaren h ...
Dit is ook écht mijn aanrader, ik heb 65 G, en heb buiten het seizoen nog een leuke passende zwemtop kunnen vinden. Helemaal blij! Bij superbra is het ook op afspraak, ze hebben een magazijn waar ze dingen voor je uithalen, je kan niet zelf langs uitstallingen lopen zeg maar, maar daardoor heb ik iets gepast wat ik zelf nooit zou pakken, en het staat nog superleuk ook... dus doen!
gisteren
In Amsterdam is er een speciaal zaak voor vrouwen met grote borsten. Het heet Betty Boops! Is wel erg duur. Maar dan heb je wel iets moois