5 Reacties
4 jaar geleden
Eventueel een rugtas als luiertas. Of een tas die met haakje aan de kinderwagen stang gehangen wordt?
Eventueel een kindje dragen en de andere in de kinderwagen voor boodschappen. Als je dit wandelend doet. De oudste op een loopfietsje?
4 jaar geleden
Mijn zoontje is 18 maanden en mijn dochtertje 3 maanden. Om deze reden heb ik een Cybex gazelle S duo gekocht. Zelf gebruik ik de opstelling met de maxi cosi boven en het zitgedeelte beneden vaak voor voor de korte ritjes en voor de lange wandelingen de opstelling met zitgedeelte boven en reiswieg beneden. Heb ook een extra zitje zodat ze straks allebei kunnen zitten. Maar meest praktisch vind ik nu dus de maxi cosi op de wagen. Dit neemt ook niet extra ruimte in de auto in.
Ook heb een boodschappennetje en neen stang voor extra tassen. Verder heb ik een luiertas in de vorm van een rugtas. Aan de ene kant heb ik nu luiers maat 5 en aan de andere kant maat 2.
4 jaar geleden
Deze heeft een vriendin van mij. Justsit heet het. Haar kindjes schelen 15 maanden. En nu de jongste bijna 1 word wisselen ze het stoeltje af. Als de oudste moe is gaat zij in de wagen zelf en andersom. Ziet er echt heel handig uit. Als ik binnenkort een 2e zou krijgen zou ik zelf eerder dit aanschaffen dan een grote duo wagen. Fijne zwangerschap gewenst verder馃槆

4 jaar geleden
Reactie op Tmaar
Deze heeft een vriendin van mij. Justsit heet het. Haar kindjes schelen 15 ...

Oeeeh dit ga ik even Google 馃ぃ dit vind hij denk ik zelf ook leuk om in te zitten hij is dan wel al wat ouder dus moet even kijken tot welke leeftijd of kilo dit gaat! Maar idd veeel handiger dan zo鈥檔 duo wagen! Thanks 馃き馃き