54 Reacties
6 jaar geleden
Ik heb ook totaal geen kwaaltjes. Maak me er ook ontzettend druk over na 2 jaar in een fertiliteit traject.
6 jaar geleden
Goede dag,
Tot aan vandaag hoorde ik bij de vrouwen met weinig tot geen kwaaltjes. Morgen ben ik 7 weken. Ik was wat meer moe en moest vaker plassen maar daar bleef het bij.
Vandaag komt echter alles eruit wat er in gaat. Via voor en achter. Voel me futloos en mijn hoofd barst uit elkaar. Ook ik gaf een paar dagen terug nog aan dat ik het raar vond nauwelijks kwaaltjes te hebben en bang was dat er iets niet goed was. En nu, hoppa. Je mist er niets aan haha.
6 jaar geleden
Hallo Pientje, wat spannend is het allemaal hè!! Maar heb jij komende week geen echo omdat je in een traject zwanger bent geraakt? Geeft misschien iets rust. Ik ben zelf nu 5 weken zwanger en ken het onzekere gevoel, ik krijg met 7weken een echo. Dit omdat ik via een kliniek alleen IUI behandelingen heb gehad. En kijk daar enorm naar uit. Liefs
6 jaar geleden
Goede dag,
Tot aan vandaag hoorde ik bij de vrouwen met weinig tot geen kw ...
Ohja ik ben trouwens oom zwanger na 1,5j in een traject te hebben gezeten.
6 jaar geleden
Ik heb ook totaal geen kwaaltjes. Ben nu 5 weken en 5 dagen maar voel behalve wat opgeblazen buik helemaal niks
6 jaar geleden
Ik heb 2 miskramen gehad en daarna een goed verlopen zwangerschap. Tijdens deze laatste zwangerschap was ik een klein beetje misselijk rond de 12e week, maar had ik verder nergens last van. Nu ben ik opnieuw zwanger (nu in de 7e week) en ik ben soms ontzettend misselijk voor een aantal dagen, en dan gaat het weer weg. Last hebben van zwangerschapskwaaltjes geeft geen garantie op een goede zwangerschap. Vanuit onderzoek is naar voren gekomen dat zwangerschapsmisselijkheid de kans op een miskraam verkleint (https://www.welingelichtekringen.nl/gezond/618382/zwangerschapsmisselijkheid-is-een-gunstig-teken.html). Probeer er niet te veel aan te denken, hoe moeilijk dat ook is. Ik duim voor jullie!
6 jaar geleden
Inderdaad, wel of geen kwaaltjes, het hoeft niets te betekenen. Maar ik herken wel dat de kwaaltjes als een soort bevestiging voelen van de zwangerschap. Ik zou zeggen geniet er van dat je je goed voelt, en spannend is het toch wel. Als ik een dag niet of minder misselijk ben, of iets anders voel in mijn buik, of wat donkerbruin bloed verlies, schrik ik gelijk. Wij hebben hier zes jaar op moeten wachten (9 IUI pogingen, waarna we besloten hebben niet door te gaan met IVF en ik nu "vanzelf" zwanger ben).
Ik hoop dat je een heerlijke zwangerschap mag hebben zonder klachten en jullie kindje lekker blijft zitten en groeien!
6 jaar geleden
Reactie op Cyn1981
Haha, alsof je er om gevraagd hebt hè? ;) Sterkte en hoop dat je snel weer ...
Ja echt hoor. Nu spijt dat ik zo hard riep geen kwaaltjes te hebben. Hopelijk Gaan ze weg en zo niet, tja dan nemen we het maar voor lief. Het is voor een goed doel.
Jij gefeliciteerd met je zwangerschap. Een wondertje dus letterlijk en figuurlijk!
6 jaar geleden
Hier al ruim voor mijn nod misselijk en moe, het meest bizarre was dat ik normaal al ruim week voor nod puistjes had en borsten die op klappen stonden. Nu juist nog geen puistje gezien en me borsten zijn pas op de nod dag zeer gaan doen, nog lang niet zo erg dan normaal. Ook veel steken en gerommel in me buik. Het is ook echt maar een heel licht streepje, maar wel een streepje. Spannend allemaal.
6 jaar geleden
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap
Wij hebben ook 3 jaar een medisch traject gezeten en is het uiteindelyk spontaan gebeurd. Ik ben nu ongeveer 5 wrken zwanger, door mijn onregelmatige cyclus wetrn het niet zo goed. Afgelopen maandag wel al een echo grhad maar niks te zien, in de baarmoeder zag het er wel goed uit ze ze.
En zei ze je bent hartstikke zwanger en je bent 4-5 weken.
Nu de 23e weer een echo, ik ben er zo onzeker over of het echt zo is. Dsn kunnen we het hartje horen kloppen of niet.
Pfff wat duurt t toch lang....
Wel heb ik erg gevoelige borsten dat ik er snachts wakker van word, en menstruatie buikpijn. Verder niet veel last.
Liefs.
6 jaar geleden
Geloof me wees blij dat je geen kwaaltjes heb! Ik ben bij me dochter van 11 nu echt 9 maanden ziek geweest elke dag was overleven. Ik heb nog een miskraam gehad en ik was zo emo ik heb 9 weken alleen lopen huilen om niks.... Nu 5+6 en hier en daar een vlag misselijkheid en paar keer over gegeven. Bang dat het erger woord
Maar man wat ben ik jaloers op de vrouwen die wel kunnen geniet met wat lichten of helemaal geen kwaaltjes...
6 jaar geleden
Reactie op Xfx
Hier al ruim voor mijn nod misselijk en moe, het meest bizarre was dat ik n ...
Spannend!
Ik vandaag ook voor het eerst een streepje 😇 Vandaag is nod voor mij. Vind het zo spannend!