9 Reacties
5 jaar geleden
Staat je besluit vast haha? Ik zou zelf knippen.. 1 iemand hoofdje vast houden en jij voorzichtig knippen! (Ik heb makkelijk praten als kapster haha) maar ik zou zelf nog geen harde gel of wax in zijn haartjes doen. De achterkant kun je zowieso voorzichtig doen met een tondeuse.
5 jaar geleden
Wij gebruiken de gel van zwitsal. Ruikt heerlijk en het zit lekker in model.
5 jaar geleden
Reactie op Siimone
Staat je besluit vast haha? Ik zou zelf knippen.. 1 iemand hoofdje vast hou ...
Ja vrij vast hahahaa ! Ik heb twee linkerhanden en daarnaast niet eens z'n haar kammen zonder hij de borstel uit m'n handen graait, wegdraait of het uitgilt 馃檲. Misschien toch maar even de kapster appen.. ;)
5 jaar geleden
Ik heb hetzelfde met mijn zoontje, ik gebruik baby/kinder gel van Kruidvat eigen merk en dan doe ik het opzij kammen of met mijn handen beetje in model brengen en blijft eigenlijk redelijk zitten. Het is stuggere gel dan die van Zwitsal. Ik gebruik ook wel eens democare kindergel (Kruidvat).
5 jaar geleden
Hier hing de pony over zijn ogen. Hij kon zijn ogen niet meer open doen omdat de haren dan in zijn ogen prikte. Ik kan voor geen meter recht knippen, maar heb het toch geprobeerd. Toen hij uit de douche kwam en lekker slaperig was. Ik had het wel verknipt, het was te kort 馃槀 Maar binnen 2 weken al weer aangegroeid. Zou het volgende keer weer doen, totdat de kappers weer open mogen.