9 Reacties

4 jaar geleden

Yes. Wij hebben precies hetzelfde :-)

4 jaar geleden

Oh wat vervelend voor jullie, maar heel fijn voor ons om te horen. Onze man is ook heel bang voor geluiden (boren, mixer, stofzuiger, f枚hn). Daarnaast zijn veel nieuwe dingen vaak spannend. Hij wilt het dan ook niet proberen en raakt echt in paniek. Ik vind het soms wel lastig om hiermee om te gaan...

4 jaar geleden

Hier is het ook herkenbaar

4 jaar geleden

Onze zoon van 6 heeft dat ook, nog steeds. Het word wel steeds minder hoe ouder hij word maar als er onverwacht een hard geluid is, schrikt hij er altijd van en huilt dan ook. Hij moet ook altijd best lang aan nieuwe dingen wennen, eerst is het eng en spannend. Maar als het eenmaal goed is, is het ook goed. Ik moet zeggen dat ik zelf ook niet echt fan ben van onverwacht harde geluiden of gegil, geschreeuw en dat soort onaangename herrie 馃槄

4 jaar geleden

Precies mijn zoon! Hij is ook in maart 2 geworden. Ik had hier ook een topic over geopend... Ik word er soms ook onzeker van. Hij wilt niets eens van de glijbaan of iets. Gaat liever takken zoeken en stenen.

4 jaar geleden

Hier ook! Wij gingen gisteren naar de kermis. Hij wou absoluut op de draaimolen maar eenmaal hij er op zat en het ding begon te draaien was hij heel bang ..

4 jaar geleden

Hier ook herkenbaar bij onze dochter. Helaas geen tips :(

4 jaar geleden

Ja , onze zoon ook. Wat ik merk; heel vaak proberen en herhalen nodig voordat hij zich ergens ok茅 bij voelt. Blijven proberen.. maar niet opdringen. . Maar wel blijven proberen;)

4 jaar geleden

Hier ook馃槉 een aantal maanden geleden durfde ze alles, was voor de duivel niet bang. Toen zei mijn vader al: dat komt nog wel. Wij hebben dat als kind ook alledrie gehad dus wellicht is het ook een fase waar kindjes in meer of mindere mate doorheen moeten/gaan