14 Reacties
6 jaar geleden
Reactie op Dilek66
Ik ben 15w 5d zwanger.. het blijft spannend.. maar hoop dat het niet hoeft
Houdt er rekening mee dat het verloop van een blindedarmontsteking a-typisch verloopt bij een zwangere. Als je er over leest, dan komen er veel meer complicaties bij zwangeren voor, omdat de ernst vaak te laat ontdekt word.
Ik had ook niet veel pijn, bloedonderzoek wees maar minimale ontstekingswaarde aan, bij de echo van de darm was precies de pijnlijke plek ter hoogte van waar nu de blindedarm ligt en deze was wel degelijk ontstoken.
Ik kon nog zonder moeite naar de afdeling wandelen en het op OK zelfstandig zonder pijn van bed wisselen. Alle artsen verwonderden zich hierover.
In het voortraject hebben een huisarts en een arts op de spoedeisende hulp gezegd dat het geen blindedarmontsteking zou kunnen zijn, omdat ik niet qua klachten in het plaatje paste...
Ik zou dus echt zelf initiatief nemen, juist niet te lang wachten en aandringen op een echo.
6 jaar geleden
Reactie op Kloesje
Houdt er rekening mee dat het verloop van een blindedarmontsteking a-typisc ...
Thanks voor je advies ik krijg nu ook elke week bloed onderzoek gelukkig beetje koppig doen help altijd🙈 maar het tot nu toe niet hoger dan 30, dus ze willen echt opereren als het 70 a 100 procent is.. komt goed